2011. február 8., kedd

Minek is...

Fekete Daninak... (nem is neked... csak úgy a semmibe)
Olvastam a bejegyzésed... és szívesen leírnám kommentbe, hogy mit gondolok.... de, hogy őszinte legyek azt se tudom ki vagy.... persze EAÉ... az kurvajól sikerült.... meg a blogodból megítélve őrült vagy... ami jó, de nem hinném, hogy számítana a véleményem...
/folytasd ahogy tudod, csináld azt amit jónak látsz,/ mi (személy szerint Black-kel és Árpival) jól szórakozunk rajtad... és kreatív embernek tartalak.

Én is rajzolok és kiskoromban sokszor gondolkoztam, hogy filmezni fogok, és most... egyenesen érdekel a dolog, de nem az én világom ^^. Persze amatőr szinten tervezgetek valamit de (semmiesetre se hasonlítható össze veled)... ez, ha rajtam múlik évek kérdése...

Azok akik téged majmolnak.... Sokan vannak... lehet, hogy nincs önálló ötletük, vagy még nem fejlődött ki nekik a személyiségük teljesen, de akkor is... példaképnek tartanak... és nem számít, hogy ki az...
Meghiszem, hogy idegesítő látni, hogy a te ötleteidet "lopják"... de aki látta az EAÉ-t az tudja, hogy tőled van...
Magam részéről unalmasok... teljes mértékben...
Láttam egy-két ilyen "másolatot"... és nincs bennük újdonság.... nem éri meg ezen idegesíteni magad...


Azért nem írtam véleményt, mert túl büszke vagyok, de nem tarthatom mégsem magamba....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése