2011. február 16., szerda

Pörgés

Nagy erőfeszítések árán (fogalmam sincs végül, hogy...), de sikeresen beszereztem egy kulcsot a szobámba.
Hetekig használtam és semmi gyanús nem tűnt fel nekem... DE!...
Valamelyik nap az öcsém viccből ki-be nyitogatta az ajtómat, ami elsőnek nem tűnik túl vészesnek... ...ez elég irritáló tud lenni...
Szóval fogtam és becsuktam kulccsal, bekapcsoltam a zenelejátszást a telefonomon és elkezdtem rajzolgatni...
Pár óra múlva WC-re kellett mennem... de nem nyílt az ajtó... BELETÖRT ☺
Felhívtam anyámat, hogy valahogy segítsenek ki... Apu miközben a zárral szórakozott elindult a VV... (Jah az én szobámban pont most javították a kábelem, szóval TV sehol... de túléltem xD )
Hmm...
Azt hiszem megint túlragoztam...egyszerűen csak betörték az ajtóm... és nem ez volt az első eset.. jaj :D
...
De számomra nem ez volt a nap fénypontja...
Este amikor már szinte(!) mindenki alszik, anyám elkiabálja magát: GERGŐŐŐ!!! GERGŐŐŐ!! (jajjjj)
Öcsém fáradtan kikecmereg a szobájából (tűkön ültem, hogy mikor megy neki a falnak) és odamegy anyuhoz...
Anyám: Te már alszol?
(enyhén röhögő görcsöm volt...)

Nem élhetek vissza a helyzetemmel és ezért bejárok mától mindig suliba. (persze terjengenek rólam mindenfajta pletykák... detoxikáló... árok... meg amit el lehet képzelni)
...
Ennyi rossz indulatú embert (osztályomban) életemben nem tapasztaltam...  (ha ez a 16 év számít)
Tudom, hogy mindenhol körbevesznek majd ilyen emberek, de ez akkor is sokkoló hatással van rám... EZ MÉG CSAK EGY GIMNÁZIUM... nem vagyunk gólyák... sem végzősök... és mégis mindig falba ütközöm....
Szerencsére nem csak szánalomból áll a kis közösségünk, így elviselhetőnek tűnik a sok homályos arc között a jelenlétünk... :)

Elmúlt 2 héten Bleach lemaradásomat behoztam... és most várok... várok... várok... ÁÁÁÁÁÁÁ!!! ÉN NEM TUDOK VÁRNI!!!!... ... ... ... ... ... ...
De nem fogom a mangát is elkezdeni olvasni, mert úgy járok, mint Narutóval... :D Szóval, ha addig nem készítem ki magamat... akkor nagyon ügyes vagyok....

Black ajánlása: One Piace....(ha jól írom) --> nem elfelejteni ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése