2012. február 4., szombat

Akkó baszd meg és teljes lesz! :")

Most úgy érzem, hogy ahogy a poszt elkészül, rendesen rákapnak egyesek. Az utóbbi 1 hónapban számtalanszor megkaptam, hogy hiányoznak egyes emberek életéből.  Hát köszi :) Jól vagyok! Elkezdtem a matekot kidolgozni, csodálkozok, hogy eddig nem égettem el a könyvet látványos rituálé közepette... nos legszívesebben azt tenném :P Megkerestem a nyolcadikos matekomat és most abból jegyzetelek, hiszen a mostaniban ennyit értek: "blaabla konvex blabla és most bla"....

Szilveszterem fantasztikus volt, kivéve, hogy hajnali négykor Kristóffal 2 órát ott fagyoskodtunk a valóvilág villától egy köpésre. Budatétény... fákk beléd! :D

Azt hiszem újra kellene nézegetni egy iskolafélébe, mert ez most szép, de élőhalott vagyok, vagy sem... az alkotmány kötelez. ^_^

Napokat szenvedtem az messengeremmel, hogy Kristófot visszatudjam jelölni, de nem engedte... Letöröltem és felraktam újra, de nem változott semmi.... Csináltam egy új címet és senkinek nem adom oda... ha kell majd én felveszem az illetőt.
-

Most viszont sietnem kell :)) Helló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése