2011. január 6., csütörtök

Első cosplay

Hogy őszinte legyek írhattam volna, de nem nagyon volt kedvem.
Röviden ezek történtek:

- A karácsony pocsék volt, de talán a pálinkázási emlékezetesnek mondanám.

- Szilveszter előtt, mint már említettem koncertre mentem VOLNA, csakhogy anyuval összevesztem. Sajnos nemcsak nekem kavart be ez, de Viktornak is. Nagyon sajnálom.

- Szakítottam Dáviddal. Ez van :).

- Szilveszter... gödörbe mentünk volna, de megint anyu. Vicces...

- 3.-ig szünet volt. Basszus ilyen kevés nyugalmat, ráadásul közvetlenül utána németvizsga.

- Hiányzok, fáj a fejem, hányingerem van és álmatlanságban szenvedek napok óta, suliba biztos nem megyek. Vizsgadrukk. Kész vagyok.

- Tsubaky közli velem, hogy rossz időpontra tanultam és a szóbeli 1 héttel később lesz, ezért pihenek még 1 kicsit. Nagy lélegzetvétel. Blacknek az angolja ötös lett....

- Babsynak, Blacknek és Tsunak csináltam utólag karácsonyi ajándékot és odaadtam nekik az egyik reggel az állomáson. Pöpszinek is kész van, valahogy eljuttatom neki :)♥.



3 napot az orvos egy napot meg anyu igazol. Egyáltalán nem értem, hogy mért csak 3 napot igazolhat a szülő... ezt már túlzásnak érzem. Holnap lesz az írásbeli. Ezért Tsubaky feljött lediktálni a leckét és a szavakat amit tudni kéne holnapra. Igen ám... de én kijöttem belőle az elköszönése után, mert elfelejtettem, hogy letiltottam a naplózást. Kicsit hülyén érzem magam, mert egyszer már leírta én meg fasz nem írtam le... most újra zaklassam, vagy legyen szarabb a vizsgám? Hmm ezen még gondolkozok *.*.
Ha a vizsgám üti a négyest, esküszöm én leszek a legboldogabb ember a ... városba :D.

Black közölte, hogy jöhet a tavaszi Conra, hála az égnek :D. Fúú most én is szervezkedem. (ez lesz nekünk ám a 2.)
Anyu erre százas, hogy ellenged, mert lemondtam az Olaszországról. Reménykedem benne, hogy Kitti és Pöpszi is eljön. Messze laknak, de alszanak nálam, maximum idehurcolom őket Pécsről. (Kitti előtt meglengetem a vodkás üveget és jön magától :D)
Cosplayem eddigi állásom szerint Matsumoto lesz. Kényes, de megoldom. Black Lucy szeretne lenne (szerintem is nagyon hasonlít rá ♥)
Tesom Choji-nak készül.(na erre kíváncsi leszek...)
Pöpszi sajnos nem nagyon animés de tudja élvezni az életet és ahogy ismerem beöltözik Pikachunak (amúgy is szereti a sárgát :D)
Nagyon várom és biztos vagyok emlékezetes lesz :).


Pár cosplayes kép ötletnek a fentiekhez:









































Csőváz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése