2011. január 11., kedd

PálinkásReggelt!

"Az előző bejegyzésem egy kicsit félreérthető... erre is csak visszaolvasás miatt jöttem rá. Nem írom át, mert csak egyszerűen leírtam amire gondolok. Ne értse félre aki olvasta vagy csak ezek után fog beleolvasni. Természetesen arra gondolok benne, hogy az olyan emberekkel akiknek fájdalmat okozhat a barátságom (mert csak ezt adhatom), azokkal meg kellene szakítanom a kapcsolatot. Több hozzáfűznivalóm nincs."

Ma vizsga. Minden tételt tudok... csak a családot nem, persze tudok róla beszélni de elég gyatra lenne. Remélem nem ezt húzom. Érdekes, hogy pont a legkönnyebb nem megy...
Körülbelül 9kor aludtam el 2db altatóval. Összesen bő 3 órát tudtam aludni ezzel a kis segítséggel, éjfélkor felébredtem és egészen idáig próbáltam elaludni... bekellet látnom mostanra, hogy már nincs értelme erőltetni a dolgot. Még aludnék...5 órakor felkelnék, reggeliznék és szépen lassan készülődnék, majd 7 órakor szokás szerint késve indulnák el. Szerencse, hogy a vonat mellett lakom, mert így van lehetőségem beérni. De most... korán van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése