2011. január 24., hétfő

KöcsögTeliHód

Ma nagyon jól éreztem magam a suli ellenére is. kellett egy kis löket... ez esetben a félévi volt az...

Nagyon tervezzük már a Cont. :) Történtek kisebb változások... Előző bejegyzésekből látszik, hogy mik voltak eleinte a tervek... nos gyakorlatilag utána már egy hadseregnyi emberrel mentünk volna... de páran visszavonták... :D
Babsy hűséges első követőm lesz Pikachu és barátja Gábor pedig Ash.
Tsú természetesen Tsubaki lesz, Black meg Lucy.
A hétvégen csináljuk Babsy jelmezét, jövőhónapban meg Tsúét...
Tovább nem is tervezgetem mert elkap a hév :).

Babsynak segítettem töriben... négyesre felelt... ÜGYES VAGY! VACK!

Tesiórán (talajtorna volt.... fontos megemlítenem, hogy egy félresikerült kézállásnak köszönhetően átlendültem, de nem szokványos módon, és a lábaim gyakorlatilag a kezemnél landoltak... na ja... gyorsan megtanultam jógázni xD... Ennek köszönhetően a kezem majdnem eltört, a hátam meg bezsibbadt--> védekező pozíció... nem próbáltam de valószínűleg öreg néni pózba tudtam volna járni... józan ésszel inkább döglöttem a szőnyegen... 
Érdekes téma csapta fel a fülemet heverészés közben... ,,Tesiből érettségi" (egyszocemvélemény: Ki az a marha??!! a válasz: Netti ♥♥)

Gyakorlatilag --> Általam elképzelt tesiérettségi:
Ki kell húzni egy labdajátékot  --> Marhák... csak meg tudja állapítani, hogy melyik a tenisz és melyik a kosárlabda...
Kötélmászás --> Leszakít és a földön már egyszerű megmászni....
Magasugrás --> /nemfigyel... átfutsz a másik oldalra és MEGVOLT!!/

Távolugrás --> Cigánykerék....

Az általam értelmezettekből esetleg 1-2 pont veszthető... :)

 Black és én összekaptunk... :'(



De megbeszéltük... ♥



Szijasztok! ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése