2012. május 28., hétfő

Szállj fel szabad madár!!

Ma Pocokra keltem. Elég durvát álmodtam vele, kiráz a hideg xD. Ki nem szarja le a fejét >_<.

Doki írta, hogy lenne lehetőség bérelni egy lakást.. Hm... én csak is akkor lennék benne, ha nem fejenként kellene annyit fizetni, mivel anyagilag nem sokáig bírnám. Amúgy tetszik az ötlet.
Menekülni akarok itthonról, anyuék fojtogatnak jelképesen. Igen, ez a tinédzser el akarok szállni a fészekből szöveg... de korán sem tartom hasonlónak. Ki vagyok tagadva és nem sokáig bírom a szorításukat.

Amúgy tényleg elakarok tűnni... levizsgázom és egy hónapig Casper leszek. Reál vizsgámra nem tudok bemenni a meló miatt. (június 4.-én lesz)... Félek, hogy az igazgató eltanácsol, de nem tudok mit csinálni... Az ötödikét kiharcoltam. Szeretném, ha egy utolsó esélyt kaphatnék az iskolától, hogy leérettségizzek, viszont lehet, hogy nem tolerálnak annyira és kibasznak a picsába... Görcsbe van a gyomrom. Tegnapi napomat végigangoloztam. (Aki ismer, az tudja, hogy az angol nekem kínzás...) Jövőhét kedd... Szuper :).

"Megbecsültem és fogom is azt mit ad,
a hat milliárdot cipelő nagyszínpad,
Elfogadtam, hogy itt minden véget ér,
de van amit nem szakít el sem idő sem tér."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése