2012. május 24., csütörtök

Tükörkép

Visszatérek egy ideig erre a blogomra...:
...



Előzőhét pénteken összevesztem egy sráccal a Tesco-felé. Olyanokat vágtam a fejéhez, amit igazából csak Darlinnak szántam. Ez olyan szinten elfajult, hogy visszafordult a Tesco-tól a Rocky-ig és rám csapta a telefont, hogy ne próbáljam visszanyalni őt. Oroszlán...
Olyan komplikált amúgy az egész, azt hiszem mindent elbasztam :S. Tetszik nekem ez a srác...
...


Szerdán bementem az iskolába, érdekes volt. Osztálytársaim egy fele megvetően nézett, de nem érdekelt... még, hogy befogadtak és, hogy ne menjek el! Persze elég a szemükbe néznem! :)
Június 4.-én és 5.-én vizsgázom. Töriből, angolból és németből megerőltetem magamat, a többi nem érdekel ;). Apropó... azt hittem, hogy Irodalom az utolsó órám, ezért már mentem volna haza, de még megvártam a Reniéket... persze utána közölték, hogy matek is volt és ráadásul Müller keresett. Ó fákk, nincs órarendem xD...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése