2011. december 6., kedd

Élj úgy!

Befestettem a hajam...
Nos sokkoltam egy-két embert: egyesek leszólták (NEKEM TETSZIK), mások meg odavoltak, hogy kurva jól áll.... Hm... szóval megosztottam az embereket.
Ma mikor felvettem a világító szaromat, odajött Lénárt tanárÚr, hogy észrevette, hogy krampusz vagyok. (Ez mi????! xD Alkalomból vettem fel és kurvára nem annak öltöztem, de hát gondolom az öltözékem kicsit megtévesztette...)
Mivel mit kell szépítenem a dolgokon, tudom, hogy mindenen felbaszom magam! Most se volt másképp, de hülyeség az egész...

Francesco nagyon nem bírt magával... Kurvára utálom, ha Ződnek hívnak -.-"...

Hazajöttem és szar volt a kedvem... Nem nagyon akartam ezt így, de szerintem nem nagyon vették itthon észre... Nagyon sok cigit elszívtam... Nem jó ez így..

...
Égjen egyszerre mind!
Hulljanak és ázzanak!
Éveimet úgyis elviszik,
Rám talán békét hagynak.

A fuvallat jön és megy:
Látom, köszön, majd viszi
a mosolyt... Elhagy a kedv,
amit eddig tudtam tartani.

Tartsd magad messze,
Csak távol és csak közel!
Kellesz, de nem csak nekem,
Hát sodródj tovább az élettel!

Ott van! ...
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------

Ott van az a szikra ami pezsdít!
Tombolj! Fontos, hogy ÉLJ!
Ami fogja és széttépi a kínt
és megmutatja azt a célt!

Álmokból építkezzünk...
de mi emeljük a várakat.
...
Aludj hát csendesen
... És...
... hagyd sötétben a vágyakat....
/Ansen/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése