2011. december 7., szerda

Mik ezek a láncok Füvi?

Suliban teljesen jó volt a nap, leszámítva, hogy alig aludtam. Fél 7-kor apám azzal ébresztet, hogy nem megyek-e suliba, mert stílusosan elaludtam: a telefonom kikapcsolt és ébresztésnél sem kapcsolt be -.-"
50 perckor már ott kellett volna lennem a gödörnél, ehelyett az állomásra értem oda körülbelül óra 10-re. Fasza vagyok, borzos haj, semmi smink. Vonaton megcsináltam magam és megmutattam Reniéknek azt a könyvet, amit kaptam. Nagyon tetszik! :))
A suliban cigizésért most tényleg kaptam igazgatóit! (Drága hírterjesztőink múltkor már eljuttattak egy ilyesfajta sztorit az édesanyámnak, de azzal ellentétben ez most igaz.)
Lexinek mondtam, hogy tanultam gitározni 1 éve, de amikor láttam, hogy nem vágja, akkor hozzátettem, hogy a kémiát is tanulod, de még sem tudod. (Idő kell, hogy megértsd.) Természetesen abban a pillanatban a kémiatanárom elvágtatott mellettem :"DDDD What is?!
Hazafelé a vonaton kibaszott szarul lettem és gyakorlatilag rohantam haza. A Jajcicába végül nem ma mentünk le, hanem holnap mennénk, ha minden úgy alakul. A cosplayem sehol, valószínűleg ezt buktam....
Itthon rászóltam Ákosra, hogy csináljon nekem szenyát, mert KO-n vagyok. A válasz egyértelmű volt, hogy ő nem, mert nincs kedve... (és játszott tovább a gépen). Jól van, akkor nem eszek semmit és aludni fogok, de előtte megtömöm a holnapi cigit.

Gergő közben tevékenykedett a konyhában és szerencsésen a maga módján valahogy lekerítette a földre a párizsit, amit a kutyáink meg is rágcsáltak (Y). (Soha nem pakol el maga után... Legjellemzőbb szokása a kenyeret szárítani. Igazából nem lenne gond, ha egyedül élne és tele lenne lóvéval...) Anyám kiakadt én meg a szobámból keményen oltottam. (Már közel voltam az alváshoz...)
A hülyegyerek először fenyegetőzött, hogy kussoljak vagy szétver és hasonlók... aztán belebaszott 2-t az ajtóba. Az egyiknél kinyílt a másiknál BEREPEDT!! Idegbeteg barom. Az egy dolog, hogy az öcsém és fenyegetőzik, de gyakorlatilag szétveri a házat. (... Anyámnak már betörte a fejét, apámnak meg az egyik bordáját)
Ez terror. Hívtam a mentőket. Anyu kiakadt és most nem szól hozzám.

Gyerekkoromban is, akárhányszor megvert, elhitette anyuékkal, hogy magamnak csinálom a foltokat. Nos, azóta már rájöttek, hogy tényleg baj van a drága szőkeséggel, de nem lépnek, mert félnek, hogy ő is kórházi selejt lesz, mint ÉN!
Az előbb, amikor lemásztam a konyhába, akkor mondta anyámnak, hogy ő nem tehet semmiről, hiszen én pofázok állandóan. (Kezdjük ott, hogy KI Ő?!)
Persze felkiabáltam, hogy 2-3 év múlva börtönben fogja a rácsot szorongatni, mert kinézem belőle, hogy késsel nekimegy bárkinek.
A válasza annyi volt, hogy "kussolj, te Érd kurvája!"
(Már nem azért... Az hogy több pasim volt az nem jelenti, hogy kurva vagyok, valamint én úgy emlékszem, hogy ő mondogatta az első perctől fogva, hogy feküdjek le Darlinnal és én ezt nem tettem meg...)
Válaszoltam és annyiba hagytam a dolgot... "Én legalább sose csaltam meg a barátomat a te barátnőddel ellentétben!"
Sajnálom, hogy így mert nem szeretem a számra venni...

Utálom az olyan embereket, akik erőszakkal oldanak meg mindent. Nagyon ideges vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése