2011. december 11., vasárnap

Ilyen ez a század

"Maradj ember, őszinte tiszta fejjel."

Pénteken olyan voltam, mint egy élőhalott. Suliban megvártam Renit és mentem fel Pestre egyből, mert anyuval megakartuk venni a Moby Dick koncertjegyet és az acélbetétes bakancsomat.
Én, én vagyok, ezért természetes, hogy elnéztem az időt, így 45 percig fagyoskodhattam a déliben. Érdekes volt, mert egy általános iskolai osztálytársam köszönni sem tudott, szóval értékelem az emberi kapcsolatokat.
Anyu felhívott, hogy menjek le a Metróhoz és miután letette a telefont, akkor én sikeresen le is gurultam a lépcsőn. Sokan néztek, de senki nem fogta magát, hogy felsegítsen, lesokkoltam és nyögni nem tudtam.
Nem találtuk a Headbangert hosszú keresés után se, így arra jutottunk, hogy a helyszínen veszem meg drágábban a jegyemet. A Jajcica megtalálása már könnyebben ment... iszonyat jó cuccok voltak ott, fűzők-szoknyák-kabátok tömkelege. *_*
Mikor hazaértünk, gyorsan felvettem a bakancsot és rohantam Katához. A gödörben Zsúval is találkoztam, aminek nagyon örültem. Dávid születésnapom miatt meghívott egy szilvapálinkára, de viszont később keverttet és vbk-t ittam ott csak. Feriék szóltak, hogy mivel Kata 15 éves távoznia kell és értelemszerűen vele együtt ki is mentem.
Erikéknek a kannását megittam és mondanom sem kell, hogy nagyon készen voltam. Nem tudom mit mondhattam Eriknek, de sokat dumáltunk és kivételesen én voltam a lerészegedett és nem ő. Amire emlékszem, hogy Márkot a kannás miatt üldöztem, majd a lehengerlő gesztusai miatt meg is rugdostam. "Már majdnem fájt."
Körülbelül éjfélre értünk haza és Katának valahogy összehoztam valami ehetőt a tűzhelynél.
Nem tudom mennyiszer, de sokszor kijártam a wcre. Szép!... Az ágyam mellé raktam a felmosóvödröt, mert a lavórt nem találtam, de feleslegesen, mert már addigra nem volt bennem semmi.

Másnap korán keltünk a con miatt és alapos készülődés közben észrevettem, hogy Kata még alszik. Felkeltettem és újabb 2-3 óra alatt el is készültünk mindketten. Arra jutottam, hogy most nem cp-zek semmit és csak a nekem mondható átlagos ruhámba megyek, viszont Katának kölcsönadtam a szegecses övemet és a lila parókámat.
A con nem volt rossz, de az eddigiek közül a legszarabb. Ettünk Sushit és elmondhatom, hogy kibaszott finom.
Hosszú noszogatás után Katát rátukmáltam egy Tescós kiruccanásra, úgy hogy Gábort is elhívom, ami jó, mert végre nem a tömegben pusztultam. NEKEM KELLETT TESCÓS KAKAÓ ÉS KÉSZ!
Visszaérkeztünk körülbelül fél hatra és rohantunk fel a hungexpo wc-be Katáról leszedni a hajat. Kristófot 5-re hívtam és féltem, hogy nem találom meg, de ez hülyeség volt a részemről, mert ott volt, ahol megbeszéltük. Hamar meglett és kivittük Katát a délibe, utána meg elindultunk az Auchan-ba még egy kakaóért. Már nagyon fájt a lábam és éreztem, hogy most szedte le a sarkam a bakancs, de tűrtem. Kristófot kértem, hogy a méteres lábaival ne tűnjön el, mert meghalok xD.
Megittuk a kakaót és egy szentkirályit vedeltünk a villamoson. Úgy ittuk, mint a feleseket, ezért szerintem azt hitték a velünk egy térben lévők, hogy alkolizálunk... mondjuk érdekesnek tudom be, hogy Moby Dick koncert előtt nem a vodka-narancsot, hanem kakaót ittunk teljes komolysággal. Természetesen most így jobb volt :).

A Club202-ben vártuk Ramiékat, mert mint kiderült ők is jönnek. Fuck Yeah!
(JUBILEUMI KONCERT!!)


Nagyon jól éreztem magam és a 21.századnál a már leszakadó lábam ellenére is kimentem Kristóffal kicsit előre. Kedvenc számom amúgy tőlük...

"Mindenki fél
Mindenki lázad
Ilyen ez a század
"

Kicsit nosztalgiás volt az este...

Hazafelé is jól szórakoztam és végül nem aludtam Kristófnál, mivel az első vonattal eltudtam jönni. Köszönöm neki, hogy megvárta velem/velünk a hörcsögöt ^_^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése