2011. december 3., szombat

Razzia

"Valakinek én vagyok az álma, valaki meg az enyém..." /Ansen/

Csütörtökön a fellépés tűrhető volt... Utána megvártam Tibikét és kaptam tőle csokit *_* Jup.
Bementünk Erikékkel a temetőbe és csináltunk egy fotót... Nos minden rajta van :'D.
Körülbelül 11-re értem haza, a megfagyás határán voltam.

Darlin eddig néha-néha válaszolgatott, ha kedve volt, de most már azt se.
Fogalmam sincs, hogy milyen megbocsájthatatlan dolgot csinálhattam.

Pénteken nem mentem suliba hasfájás miatt. Á, nem tudtam úgy feküdni, hogy ne hánykódjak. Estére Borgödör volt betervezve, mivel Tess a születésnapját ünnepeljük. Enyhén szólva görcsölve nem nagyon volt kedvem lemenni, de megígértem.
5 óra után az öcsémet hazahozta valami Sándor Tomi, egyszóval feszültség volt itthon. Anyuékat nyugtatva jöttem el. (Természetesen megint én voltam a szar, hogy én aztán példa vagyok a gyereknek...)
Lementem a gödörbe és ott a téma a razziázás volt, ami összefügg az öcsém állapotával...
Rá félórára kaptam egy SMS-t anyutól, hogy mentőt kellett hívni. Rohantam haza, de otthon kiderült, hogy csak nagyon megijedt anyu. Beszéltem Ákossal, a haverjával: Olivérrel és az osztályfőnökével: Kata nénivel, aztán mentem vissza a gödörbe.

Kicsit untam az ott létet és csak agyaltam. Tess tajtékon volt, ezért körbeugráltuk, hogy minden rendben legyen.
Áthurcoltuk a Rockyba és továbbiakban próbáltam magam lenyugtatni.

Betársultam 2 sráchoz és egy csajhoz, mivel az egyik elég intenzíven udvarolt nekem, ami jól esett. Kiderült, hogy egyik gyereké a Rockerek.hu (nem esett le, hogy olyan felső van rajta :"D)... Na mindegy, miután véletlenül és sikeresen rám öntötte a vodka-narancsot, már nem lepődtem meg semmin. Nagyon szépeket mondott, többek között, hogy mindig olyan nő volt az álma, mint én, megfogta a kezem és puszilgatott. Én ezt nem bírtam tovább és sírva fakadtam, annyira, hogy alig tudtam abbahagyni. Nagyon gáznak éreztem, hogy bőgök, ezért fogtam magam és hazajöttem.

Öcsém sokkal jobban van és örülök, hogy ennél komolyabb probléma nem volt. Ma a gödörben mikulás-buli lesz és B.Máté valószínűleg lejön. Jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése