2011. szeptember 1., csütörtök

SÍRi csönd

Kerestem a blúzomnak a kötőjét, ezért lementem a földszintre anyutól segítséget kérni.
Természetesen nem segített és ki volt akadva, mert a Gergő születésnapi bulit tervez Babsznak az ő tudta nélkül. Még mindig kétely, hogy milyen pénzből ugyanis amióta betörte anyunak a fejét, itthon semmilyen pénzt nem kapott.
A másik ok, hogy anyu toppon volt, hogy a saját édesanyjának születésnapján elmentek Velencére és ezzel elbaszta az évek óta első családi programunkat, de gyakorlatilag a barátnőjének bármit megtenne. Ezzel tényleg semmi rossz nincsen, de a saját anyját attól még nem kell leszúrni!!

Gergő azt üvöltötte nekem mikor védtem anyut, hogy manipulálom, meg hogy eljárok conra, amikor kevés a pénz.... Arra nem gondolt, hogy ugyanezeket megkapná, ha emberileg viselkedne a szüleivel.


Öcsémet idézem: "Az a rohadt, dagadt, tehén, kurva... Csak azért szereted, mert a lányod!."

Annyi minden átfutotta az agyam. Igen ismét. Gyógyszerek, ablak, kád, penge...
Nem akarom, hiszen olyan gyorsan gyógyultam, most újra abban a kibaszott sötét szobában érzem magam, ahol levegőt nem kapok, de folyamatosan szurkálják a szívemet.

Egyetlen dolog ami tartja bennem a lelket Kríss. Simán átvághatnék a szobán egyenesen a fürdőbe, feltörni egy borotvát és élesen bele a főerembe. Talán nem is érezném... ahogy sosem szoktam.
Még bennem van az érzés és próbálom leküzdeni, de nagyon nehéz... Nagyon nem akarok itt lenni... Azt hittem kitudom magamból írni, de nem megy....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése