2011. szeptember 29., csütörtök

Tüntetünk, mert szeretjük a zöldet...


Az utóbbi 2 hétben egyáltalán nem tudtam poosztolni. Nem azért, mert nem akartam, hanem, mert képtelen voltam rá.

Szeptember 17
.-én Isti rám írt, hogy szalonnázni megyek-e hozzájuk. Ezen erőteljesen elgondolkoztam, mivel olyan furcsán kérdezte.
Mintha nem nagyon látna szívesen....
Na mindegy, elakartam menni és "ha meghívott el is megyek" címszóval el is mentem.
Végül természetesen alaptalan volt ez az egész előítélet, mivel azért kérdezte ennyire furán, mert ugyanezeket az érzéseket érezte a részemről.
A szalonnázás nagyon jó volt... de elment az utolsó busz. Gondoltam majd reggel hazamegyek.

Elaludtam. Ha jól emlékszel 1-2 óra fele keltünk fel.



Szeptember 18.
ZÖLD PARDON TÜNTETÉS! Ugye Istiéknél aludtam és onnan is vágtunk neki Pestnek. Mivel majdhogynem 2 hete volt nem tudom részletezni a dolgokat... de a lényeg, hogy iszonyat jó volt. Pálinka dalnál előre mentünk tombolni és éppen belefutottunk egy fotósba... Le lettünk kapva ;):


Mikor hazaértem, anyuék kiborultak és elvették a laptopom... Tanulni akartam és nem tudtam... Bepánikoltam, kirohantam a vasútra és vártam a vonatot. Apám ráncigált vissza és hívták a mentőket. A mentők egyből a Bethesdába vittek be.


Másfél hetet voltam ott... Nem részletezném a dolgokat, de ezekben a napokban nem volt kegyelem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése