2011. augusztus 8., hétfő

FASZOM KI VAN MINDENNEL!! -.-.

Nagyon rosszul vagyok. Folyamatos szédülések, állandó légszomjak és iszonyatos fejfájás... Állitólag Misát elhordtam mindennek Martinnak...Annyira, de annyira siirógörcs fogott el. Nem elég, hogy Babsy, de most már Misa is. És az, hogy én szúrom hátba, az felettébb fájdalmas számomra.


Lehet, hogy önző kijelentés, de igenis ez nekem fájt a legjobban.

Annyira baszta a csőröm, hogy muszáj volt felemelnem a telefont, és csak ekkor derült ki számomra, hogy Misa erről csak neszeket hallott...
Vázoltam a helyzetet és megbeszéltük, hogy semelyikünk sem biiz nagyon Martinban. Iszonyatos nagy kő esett le a sziivemről.

Egész nap az járt a fejemben, hogy felkéne hiivnom Misát és kibőgnöm magam neki... de valahogy nem vettem rá magam, ezért hiivtam le hétvégére, de aztán csattant ez a dolog...

FASZOM KI VAN MINDENNEL!! -.-.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése