2011. augusztus 17., szerda

Fless

Kezdjük ott, h lekéstem a vonatot. Csabi és Ferike jöttek hátulról és közölték, hogy innen nem is megy semmilyen vonat sem Martonba, sem Nyékre.
Tsúhoz a későbbi vonattal tudtam menni. A füzeteket átvettem tőle és amit tudott azt el is magyarázta, de mire észbekaptam újra késésben voltam ugyanis 3kor felsőn kellett volna lennem, hogy találkozzak Papkával. És igen... 3kor indultam el.

Egész úton egy csajjal beszélgettem, aki Conos és csábítgatott a suliváltásra... amit teljes mértékben megértek.

Papka, mint kiderült pont a vonaton volt, de csak akkor vettem észre amikor szálltunk le. Nem hallotta ahogy kiabálok a fülébe dugott fülhallgató miatt, ezért utánafutottam füzetestül... Megtudtam, hogy éppen hozzám tartott, mert az előzőt lekéstem... Na szép kis párosítás...

Bedobtam a füzeteimet a szobámba és rohantunk vissza Érd-Felsőre. Kiderült, hogy a vonat késik negyed órát... Fontos megjegyeznem, hogy zöldkártya hiányában nem tudnánk bejutni, ezért fontos 6 óra előtt beérnünk.

Felsőn körülbelül 3/4 5kor voltunk...

Déliből villamossal a Szél Kálmánig utána 4-6ssal addig ameddig :"D.
Papka hirtelen jött megérzési rohama miatt leszálltunk egy hídnál és megkérdeztünk egy ülő pasit, hogy mégis, hol a rákba van az a hely. Közölte, hogy menjünk vissza egyet és megtaláljuk. Ez okés is...
Szóval visszamentünk egyet és átmentünk a zebrán, de mivel 2 zebra is volt megint megkérdeztünk a vodkával jól felkapott tömeget...
Na ja... elterelt minket az előbbi srác és vissza a villamosra... Mivel kevés időnk volt átfutottunk a zebrán és futás a már majdnem induló combinohoz... Izgultunk, mert 3/4 6 volt... és kicsi az esély a sikerre... ha más nem bemászunk (ami kurvára, hogy nem jöhetett volna össze).

Egy idő után megláttunk egy pár rockert és általuk eljutottunk a helyre... igen... kicsin múlt...

De ami ezután jött...  Sehol senki ismerős.... Pénz híján inni sem tudtunk csak egyszerűen 2 órát ültünk egy asztalnál valami Attilát keresve, mire 2 csaj barátkozni odajött hozzánk... Aztán velük szívtunk.

Koncertre odamentünk a színpadhoz és miután egy EMO gyerek behelózott, megtaláltuk Attilát részegen... szép... kimaradtunk -.-.

A színpad előtt bárhova is mentünk mindenki egytől-egyig bogozott.....

A sok acélbetétes széttaposott, a lábam belilult, Papkáé is, és ami még felejthetetlenné teszi számomra, hogy valaki halántékon baszott... Arról nem beszélve magasról majdnem rám dobtak egy 150 kilós faszit, de végül csak a földre baszták...

A koncert mindezek ellenére is irtó jó volt... Imádom a Road-ot és a legnagyobban tombolók között voltam... és ha éppen nem baszogattak ide-oda ugrálni is jó volt...

A terv koncert végén az volt, hogy keresünk egy részeg faszt, aki ha másra nem egy sörre meghívna, ugyanis majdnem kileheltük a lelkünket a szárazságtól...
A hiábavaló keresgélés után elindultuk, hogy elérjük az utolsó vonatot, ami nem tudom mikor indult...

Nagy nehezen mire leértünk a Délibe és találtunk egy vonatot 23:05 indulással Székesfehérvárig.... Felszálltunk az utolsó vagonba, de mivel a wécében nem iható a víz, továbbra is szomjaztunk...

Elindult a vonat és ment is 5 percig folyamatosan, amikor is hirtelen tolatni kezdett...
Álltunk egy helyben legalább 50 percet mire kaptam magamon és egy áldott lelket mentem keresni....
... na de bazdmeg észrevettem, h az utolsó 2 kocsit lecsatolták -.-
Mi ott ültünk, cseverésztünk a tárolóban mit sem sejtve, amikor a vonatunk már rég Érden volt... FUCK!
Leszálltunk és észrevettem egy őrfélét, akihez odamentem és közölte a saját szavaimmal élve, hogy  ezt beszoptunk és gyaloguljunk vissza a délibe....
Najó. -.-

Mikor elindultunk  meglátott minket 2 pasi (ők is őrfélék), hogy csajok mit kerestek itt? Elmeséltük, hogy lecsatoltak... erre a megfelelő válasz: és akkor? Ez egy magánterület!!

Szóval elmagyarázom: gyakorlatilag elraboltak minket, de amikor szökni próbálnánk és hazamennénk, lebasznak, hogy betörtünk egy magánterületre... Még mi vagyunk a hibásak....

Ez mind kóser...
Vicc, hogy ordítottak utánunk, h merre menjünk... Igaz tényleg nem tudtunk merre és hogyan, de ezzel gyakorlatilag egy 8általánossal rendelkező vidékiparaszt lehülyézett minket...

 Találtunk egy benzinkutat, akik útba is igazítottak.

 A női megérzéseimre hallgatva faszomnak volt kerülni és tereltem Papkát egy utcafelé ahol gyakorlatilag soha nem voltam.

Most tényleg betörtünk egy magánterületre!
Sikert-sikerre halmozva bejutottunk a délibe, mindent átmászva...
A peron legvégéből egyenesen futottunk a táblákig onnan pedig a tényleg a legutolsó vonatig...

Első ami fontos teendő volt (miután leültünk), hogy ketten berohantunk örülten a wécébe mint valami őslakók és víz!!!...

Én nem tudtam abból a szarból inni, csurom vizes lettem és a wécé is....

 Csurom vízesen, fullra leizadva, kócosan, szétbogózva leültünk...

Jön a kallercsaj és még lebasz, h nem vettük jegyet....

Hát baszki....

A nap utolsó fénypontja, h az összes pénzünket beleértve, 5 forint hiányzott a jegyhez amire a kaller csak morcosan tudott nézni... A jegyet törölte és eltette a megtakarított pénzünket amit simán elbaszhattunk volna sörre vagy vízre...

Ugye anyu nem hívott, így nem tudtam megbeszélni vele, hogy nálam aludna Dóri... ezért szépen halkan felcsempésztem a szobámba... Körülbelül 1:20 perc lehetett...
Apa rá 40 percre benyitott és ennyit a titkon belógásról...

A nap minden pontra csak szívás szó felelne meg... De igenis jó volt a nap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése