2011. augusztus 25., csütörtök

Nyárvégi hangulat

Apu bement a conjegyekért hétfőn és én még aznap odaadtam Misának, mivel Csabiékkal szintén összeültünk iszogatni.

Olyan furán érzem magam... Igen, tudom, hogy az utóbbi időben nagyon sokat fejlődtem érzelmi téren, és elmondhatom magamnak, hogy a kilátástalannak tűnő jobbulásom az nem is annyira reménytelen. Mégis, akkor miért vagyok annyira nem ÉN?

Az hogy ennyit javult az állapotom a barátimnak köszönhető, hogy állandóan körbevettek és az utóbbi időben Kríssnek.

Lehet, hogy el lettem baszva és azért nem érzek emberiül, vagy minek tudható be ez a lelkiállapot? Nem, nem rossz ez, de nem is felhőtlenül jó.
Igazából fogalmam sincs, hogy milyen dolgaimnak kéne normális esetben lennie, szóval ez betudható a gyerek-felnőtt átmeneti korszaknak, amit én nehezebben élek meg?

Te jó ég...

Szerdán bementem a bizonyítványomért és egy kis tudásszomjjal  az osztályozóvizsgámmal kapcsolatban. Nem is tudom mit hittem, hogy órákat utazok a dög melegben és megfogom kapni a szükséges információkat, de ki kellett, hogy ábránduljak, hogy kurvára benéztem.

Kiderült, hogy az eddig hitt 4 tantárgy helyett csak matekból kell vizsgáznom... és azt nem is kell mondanom, hogy teljesen megkönnyebbíti ez nekem a felkészülést a túl szoros napirendjeimmel nézve....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése