2011. augusztus 10., szerda

Pentagram

Tegnap 8 órakor felhiivott Csabi, hogy kimegyek-e a gödörbe ma, mert most ott vannak. Nagyon magam alatt voltam, ezért természetes, hogy rohantam.

Mivel Reni nem nagyon akar jönni, mást meg nem nagyon tudtam hiivni ilyenkor, egyedül mentem le.

Megtudtam Lalibá-tól, hogy olcsóbb a házmester, ha üvegpoharastul kérem. Megjegyezni!!

















Gödör zárása után lementünk a Tescoba, utána a játszóra. Kicsit hangosak voltunk, persze ránk is szólt az egyik lakó.
Mátéval beszélgettünk, és miután ennyiszer emliitette, hogy maradjak a suliba, egészen határozottan elgondolkoztam rajta... és arra jutottam, hogy maradok.
Kell majd egy magántanár...

Mikor kerestünk egy helyet ahova beülhetünk, hogyne, hogy a rendőrség mellett mentünk el.
Ebből következik, hogy igazoltatás volt a vége. Hülyék, Csabi még megmondja, hogy hol voltunk... (kurva nagy szemetet hagytunk ott -.-)

Olyan 1/4 három körül hazaindultam....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése