2011. augusztus 21., vasárnap

Zár Vax2 N?

Reggel 6 órakor már indulásra készen álltam.
Irány Józsefváros! (Orczy piac :))
Óóó mikor berontottam anyukhoz, akkor apu közölte, hogy 7kor kelnek... Mondom jól van, leültem a nappaliba és be is aludtam 1 órára, de utána egyből keltem is fel anyuékhoz... (Fontos tudnivaló, hogy 3 után aludtam el, úgyhogy nem nagyon voltam elemembe.)

Anyával elindultam körülbelül 7:40kor és el is értük a 7:53as vonatot alsón.

Kelenföldön felszálltunk a 103 buszra, népligetnél átszálltunk az 1es villamosra és a kőbányai útnál leszálltunk, ahonnan egy kis sétával megközelíthető a hírhedt piac :)).

Már messziről feltűnt, hogy nincsen nagy tömeg... Fúúú ez nagyon gyanús, de még mindig reménykedtem, hogy biztosan mindenki bepiálva fekszik egy számára ismeretlen árokban és esze ágában sincs megtámadni a kínaiakat.
De ezt sajnos nagyon benéztem... Az őr közölte, hogy ünnep van... (naja talán náluk -.-)
Na mindegy... ügyesen kiszúrtunk egy buszt a nyugati térre, a 109est. Legalább egy félórát utaztunk vele mire leértünk, és hogy baszná szájba mindenki a vasárnapját az összes harisnyabolt és fehérneműbolt zárva volt...

Elindultunk a Westend felé, mert ugye 12:40kor beérkezik Rika a parókával... Volt még... ha jól számolom 3 és fél óránk... Addig anyuval végigjártuk a Westendet és mivel sehol olyan combzokni ami nekem kéne és másnap nem nagyon volt kedvem meglátogatni Józsefvárost megvettem egy lila cicanadrágot. Kész, elég volt, leszek GOTHBAN MIZORE!! Ennyi :"D

A parókához nagyon passzol a harisnya és mikor hazaérkeztem meg is rajzoltam a kis ruhámat, amit megvarr majd anyu neki...

Kicsit vámpíros, de nagyon odabasz... Ahw...

Húúú alig várom, hogy sokkoljam a jó öreg budapestieket vele és a tábláimmal ;).

1 megjegyzés:

  1. Elveszett a kommentem! >_<
    Legközelebb ha Józsira akarsz menni, szólhatnál igazán, mert nem láttalak köbö 3 éve, kivéve mikor Keletinél odaadtad a 8.-os jegyzeteidet, és elrohantál. :D
    Amúgy sokkal egyszerűbben is mehettetek volna, Kelenföldről (amitől 10 percre lakom) 7E vagy 173E Blaha Lujza térig, onnan 28-as villamos. Ott tesz le. Marha nagyot kerültetek. :D
    Meg elfelejtettem, mi volt még...
    Na bocs, hogy beleszóltam, de ezt muszáj volt közölni. :D
    Zsuzsivoltamszia

    VálaszTörlés