2011. július 11., hétfő

Állandó rohanás...

Pénteken 6kor már itt volt Misa, persze rohantunk a gödörbe. Találkoztam Elizával és Göncivel a padoknál, természetesen bemutattam egymásnak őket. Vajk és Szamóca a Gardenbe terültek el, köszöntem nekik aztán körülvették Misát, aki ismerte... azok akik akartak/nak tőle valamit...
Misa barátját és barátait vártuk... várhattuk is, mivel eléggé sokat késtek a bemelegiités miatt ;).
Mikor megjelentek, akkor már Gönci már hulla részeg volt... Mit is vártam??!!
Én eléggé depressziós hangulatba kerültem, de nem akartam elrontani a barátnőm estéjét, ezért elmentem Elizáékkal a tetőre... Jobban is éreztem velük magamat, de utána rá kellett, hogy nézzek a társaságra... szóval gyaloglás a rockiba...

Rám szállt egy srác, akinek a nevét csak azért nem iirom le, mert sok embernek ártanák vele... nevezzük blogon belül Bowennek...

Kimenekültem, még mielőtt bármi félreérthető dolog történt volna és elillantunk valamiféle játszótér felé a Körösi Csoma Sándor általános iskolához közel. Leszögezném, hogy soha nem jutottunk el erre a bizonyos területre, de nem is tartom lényegesnek.
Ates kertjébe beültünk és beszélgettünk... Bár mi, Misával csak hallgattuk a sztorikat és sokkoló hatással volt a töredéke ránk nézve. Persze végig röhögtük az estét és olyan hajnali 3 körül Ates anyukája küldött el minket.
Kerülgettünk néhány utcát, aztán végérvényesen hazaindultunk.
Öcsémmel, Gergővel találkoztunk a 4:45-ös buszon, de a StopShoptól nem messze leszálltunk, mert megláttam a Gönciéket egy padon... (Azt hittem valami baj történt...)
Kiderült, hogy nincs bérlete és Gergő tarhálásával nem jutottunk arra se, hogy a jegyét  összekaparjuk.
Elizának a buszát megvártuk és hazagyalogoltunk.
Mivel olyan fél 6 lehetett, értelmetlen lett volna elaludni... elbeszélgettük az időt és kikiisértem Misát az állomásra... 2 órát vártunk a vonatra, ami végül meg is érkezett fullosan... Persze, mind megy le a tóra.... Nem tudom végül, hogy túrta fel magát a vonatra, mivel már akkor elkapott a röhögőgörcs, ami egészen hazáig elkiisért.

Itthon anyuval megtárgyaltuk, hogy másnap 11kor megyek vele személyi edzővel tárgyalni és, hogy fontos felkelnem... De este ugye megint jön Misa... szóval 2kor már aludni kéne...

Fél 1kor végül elaludtam és 7kor keltem fel.... persze rohantam hajat mosni, szemöldököt szedni és ruhát választani... megint késtem... Háromnegyed 9kor már itt is volt... Rohantunk kajálás nélkül a Gödörbe. Közben felhiivott Máté, hogy megyünk-e ma, de érdekes... MÉG KÉRDEZI??? HOGY A RÁKBA NE??!!
Nagyon meleg volt és iirtó sok ismerősöm lent volt... Kuksi is nagyon ritkán van ;). Találkoztunk egy Mansonnal, akiről később ki is derült, hogy kurva jó hangja van...
Szamócáék tervezgették, hogy széttépik Misa új pasiját, természetesen csak féltékenységből... szerencsére nem lett belőle verekedés...

Végül a nap hátralévő perceit és a másnap hajnali óráit nálam, a kertben töltöttük el... Persze ittunk is... de megtartottuk azt a bizonyos határt.
Anyuék kikötése az volt, hogy 2ig maradhatnak, de végül 4ig voltak... amikor is apu elküldött minket. 5kor elmentek haza a busszal, mi meg elmentünk a Mekibe reggelizni.


Negyed 7-re hazaértünk és megbeszéltük, hogy tudunk még másfél órát aludni.
Beálliitottuk a telefont és szemvillanás alatt elszenderültünk.
Csörgött az óra, de lenyomtam! ;) Aztán Misa elindult az állomásra egyedül, amit nagyon sajnálok... nem tudtam felébredni o.o"...

Anyuék is elaludtak, iigy teljesen lekéstem az edzőt... Anyu ma megy le hozzá munka után...
Választanom kellett pénzhiány miatt, hogy Kántor Rock (3 napos fesztivál) vagy torna... és fontosnak tartottam, hogy fogyjak, ezért a másodikat választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése