2011. július 4., hétfő

Róla álmodtam...

Ádám benne volt az álmomba. Gondoltam leiirom, hogy ne felejtsem el.

Egy terembe voltunk. Csomóan körbevettek minket, hogy kik arra nem emlékszem. Valami ünnepségen vagy egy puccsos helyen lehettünk. Gyönyörű egy terem volt az biztos. Ragyogtam a ruhámba, és tényleg szépnek éreztem magam. Talán az az érzés volt bennem, hogy a céljaimat elértem...

Ő is ott volt...
Zongorázott. Nagyon helyesnek és aranyosnak találtam. Iszonyat jó volt hallgatni, tehát fogtam magam és leültem mellé.
Lesokkolva nézett rám. Mondott nekem valami megjegyzést, amire ezt válaszoltam:  


Barátok vagyunk nem? Vagy te nem tartasz annak engem?
Rám nézett és mikor válaszolt volna megjelent 2 csaj egy kottával.

Azt akarták, hogy játssza el nekik. Tudom és emlékszem is, hogy mi volt az a szám... A hupikék törpikéktől a makaróni... (vicces ugye? szerintem meg nem.)

Elkezdte játszani, nagyon jól ment neki és csak figyeltem. Persze az a 2 csaj ott olvadozott mögöttünk... mindegy, mert leszartam... Csak barátok vagyunk és semmi több ^^.

De aztán elakadt egy rekordnál... sehogy sem akart neki siikerülni, bár meggyőződésem, hogy talán ment volna neki... de mégsem... A lányok elmentek unalmas fejjel....
Én aki hirtelen tud zongorázni lenyomtam azt a bizonyos akkordot. (bár lehet, hogy nincs is akkord a zongoránál... vagy mit tudom én... zongorához messze nem mentem, pedig egykor tanulgattam, de ez most lényegtelen).
Ő rám nézett és akart valamit mondani, de akkor felébredtem...

Kezdem elhinni, hogy egy szabadult vadbarom vagyok... Már ragacs is vagyok??? nem futok senki után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése