2011. július 3., vasárnap

Közterületen ISZOK!!

Pénteken Zorall volt a gödörben. Természetesen kifizettem a beugrót, de a koncertből, hogy 2 percet nem láttam az is biztos ;). Néztük a pultot Elizával és Göncivel. Marha jó volt....

Hajnalban elkövettem egy marha nagy hibát. Üzenetet küldtem Ádámnak... (hülye-hülye-hülye lány):
Itt vagyunk a rokiban és hiányzik a társaságod... Pusz, Regina.
Most komolyan ekkora vadbarom vagyok?

Barátság kell nekem... Hisz nem vagyok szerelmes... az egy dolog, hogy tetszik.... de szerelem?!... és azt hiszem ezzel elbaszóba helyeztem a dolgokat... kilátástalan az egész...

Az SMS elküldése utána rám szállt egy srác. Hozott vbk-t meg minden... szóval most miért is ne fogadjam el? Elkezdett taperolni, szétharapta a fülem és elég brutál dolgokat suttogott... hiába mondtam neki, hogy nem vagyok kész kapcsolatra nem figyelt rám. Végül Gönciék beavatkozásának köszönhetően abbahagyta és mi leléptünk... Megvártam velük a buszt és hazajöttem..

Szombaton jött hozzám Misa... Hurrá!... de rég láttam őt is basszus :). Gazdaságosan bebasztunk... Tescoba most elkérték a személyinket és nem akarták kiadni... Füves akcióban... bementem, kinéztem egy srácot és megvetettem vele a piát :D.
Amúgy tudtátok, hogy egy új rendelet miatt büntetik azokat akik isznak közterületen?


Érd felsőn becsiccsentettünk és utána egyből a kedvenc helyünkre... persze, hogy a Borgödörbe...
Többet nem iszok.... most ez jár a fejembe.... (mindig ezt mondom basszus -.-)
Hajnalban Misával rokit elég szépen körbehánytunk, amire nem lennék büszke... de ez a mai fiatalság...
A vicc az egészben, hogy 5 pasi (Ates, S.Ádám, Marci, Ladányi és Szami) hozott haza. Na... bejöttek a házba és apu elég rendesen elfaterolta őket :DDD.

Kora reggel fejfájásra ébredtem. Nem... ez nem a vodka hatása.... időjárás -.-"
Lementem, ettem egy kicsit és gyógyszert tarháltam. (tudjátok... gyógyszer nem lehet a közelembe.)
Misának hoztam fel reggelit és szexi japán pasikat nézegettünk a youtubon... 2 hülye tyúk bazdmeg :D

Megjött a kedvem az animézéshez... ójeeee (by:Misa)

Na sziasztok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése