2011. július 12., kedd

Korai "Energize Me"

Láttam, hogy kért visszahiivót Neko, de mivel kártyás lettem nem tudtam visszahiivni... Majd fészen ledumáljuk :)
Hajnalban KrÍssel beszéltem  chaten. Érdekesség, hogy elvett engem tegnap feleségül, miután hűséget fogadtunk a fészbuk keretein belül... Leszögezném, hogy poén az egész.

Háromkor Reni felhiivott, hogy felébresztett-e... XD Nem!
Megtudtam, hogy egy utcára van és éppen nem a legjobb idegállapotban.
Gyorsan felöltöztem és kirohantam hozzá.
Kiderült, hogy Gödör után (ami hétköznap 9kor zár), lejöttek Kristófékhoz sütögetni...

Természetesen mindannyian fullosan be voltak baszva. Norbi összeveszett Danival és ez idegölő hatással volt rá.
Miután minden elrendeződött bementünk a kertbe, zenét hallgattunk és söröztünk. Én utálom a sört, szóval öntöttem bele egy kis fantát, ami Reninek annyira megtetszett, hogy a végén ő is iigy itta.


5 óra körül megint elkezdtek sütögetni... persze fagyasztott pékárú is felkerült a listára.

Ez nem volt nevetséges még... csak az, hogy lángoló tűzön ezt megsütni... A siirás és röhögőgörcs kerülgetett.
Végül egy kicsit feldobta a napomat ez a kis kiruccanás...
Beültünk Kristóf szobájába, Reni bealudt, Norbi meg magyarázta nekem a kormány mögül a váltás egyszerűségét.
Végül hazajöttem 7 órakor és még mindig nem érzem magam fáradnak.



Találtam a gépemen egy Dark Metal rádiót... Kurvára tetszik :)).
Na pusz ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése