2011. július 16., szombat

Érdekes...

Ma sütögetés volt betervezve.
Délután 5kor indultunk el.... Gergő Babsy felé ment, én meg Érd-felsőre Misáékhoz.
Testvér a javából, mi?

Mindegy... Az este nagyon vad volt... Semmiféle negatiiv hangulat nem volt... legalábbis ezt vettem észre.


Ádámék anyukájával sokat beszélgettem... érdekes volt amiket mondott, sok dolgon elgondolkoztam.

Félelmetes... Dáviddal nagyon jól éreztem magam beszélgetés közben... Néha azt vettem észre, hogy sziivom be a tudást, eszem amit mond...Hasonló meglátásaink vannak, de vannak igazán eltérőek is... Kiiváló vitapartner, azt meghagyom ;).
Sokkal okosabb nálam, bár lehet, hogy csak az évek teszik. Mindenesetre nem zavart... Nem szoktam meg, hogy a baráti körömön belül beszélgessek ilyenekről... Mindig a fiatalos csevegés, a hétköznapi gondok és a hülyeségek... ami persze létfontosságú dolog, hogy az ember ne rántsa le magát a mélybe.
Nagyon érdekes embernek tartom Dávidot...

Mikor kihűlt a buli, elindultunk haza...
Igen ám...
De nem volt buszom... Szóval ott kellett volna aludnom valakinél...
Hazasétálok!
Miután hosszan vitatkoztunk róla, hogy egyedül még sem mehetek, felajánlotta Alex (megjegyzem nála aludtam volna), hogy lekiisér a Sparig, Dávid meg a Leányka utcáig.
Persze.... xD Alex behuppant a szobájába és nem lett belőle semmi... de azért jól esett :).

Mire felértem a központhoz, arra jutottam, hogy bemegyek a Rockiba. Reniék már nagyon készek voltak....
Hazakiisértem, Lacival megvártam a buszt és elmentem venni a Mekibe kaját (hisz semmit nem ettem a paprikás krumpliból ;))
Hazajöttem, olvasgatni kezdtem és ettem... és bealudtam, laptoppal az ölembe....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése