2011. november 15., kedd

Alone

Anyám most olvasta a bejegyzéseimet...
Kiakadt, hogy én direkt bántom, hogy az egész Auchan olvassa a blogomat és most mindenki tudja, hogy nincs saját házunk.
Hogy kerül a lapomra az Auchan?!
Az orvost még mindig baszik felhívni, szerinte tettetem.

Tényleg beteg vagyok, de őt mint szülő nem érdekli, hiszen ő is elmegy úgy dolgozni.... Gyerek vagyok még! Néha jólesne egy kis támogatás...
Kivagyok... Egyedül... Belepusztulok.

2 napja észveszejtő idegesség fog el és nem tudom elfojtani a temperamentumomat. Tegnap felrúgtam a szemetest, amikor apám kijelentette, hogy nem hívja fel az orvost, mert ég a pofája. Semmit nem tesznek nekem... mások véleménye he?! Nem vagyok agresszív személyiség... de ez... emberölő dolog.
Más szülők harcolnak a kölykeikért... Nos... még a cigányok is megteszik azt amit lehet!
Lemondtak rólam. Ezt veszem észre.
Hogy legyen nekem ez biztatás mindenhez?!
Ember sincs, akiért érdemes lenne bármit is...
Nincs erőm semmihez...

Kezdek lesüllyedni... Üzenni szerintetek tudok még?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése