2011. november 15., kedd

Black Star napot!




Írtam egy verset Blacknak születésnapjára :)). Nem a legjobb művem, de megérte megírni ^_^ (Happy B.: Október 30.)






Éljünk egy kicsit a mának és eresszük ki a világunkat,
Bolondok vagyunk!... "Hát akkor vigyük az égre a csillagokat!",
Hiszen nem kell nekünk fehér fal, ahhoz hogy tudjuk, hogy bezártak
Majd kirakatjuk az ajtónkra: "Kérem, egy időre hagyjanak!!!"
Legyünk örültek, de józanok mert ma annak kellemes lenni,
Vigyünk hát színt magunkba, mert utálok szürkeként, szellemként élni.
Hörcsöggel egyszer a déli-sarkra veled akarok utazni...
Ismersz engem, a pingvinekkel az achtivity izgalmas parti.
Születésnapod volt drága és nem volt alkalmam rá köszönni,
Azt hiszed hanyagoltalak... de tudd: nem a legjobb dolog hinni!
Akartam, hogy én az legyek, akire jövőre is emlékszel,
Hogy az vagyok, aki téged különbnek látott és EZ nem vész el.
Kívánom, hogy ez az éved szép és izgalmas legyen virágszál
Legszebbeket és Boldogságosat kívánok, CSAK neked Black Star!
/Ansen/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése