2011. november 27., vasárnap

Orgia

Pénteken jó volt volt Budafokon, néztünk egy horrort a címe, ha jól írom: Kísértetház connecticutban. Összesítve egész királyul éreztem magam.

Szombaton írt Kristóf, hogy lejön a gödörbe, de csak késve tudtam lemenni. Megírtam a Ballasi tételt és elküldtem a tanáromnak. Előre megmondom az értékelésemet: "Hát... lehetne jobb, mert ez most egyes, de kedveltem a próbálkozást."... Utána megcsináltam a vacsorát, ezért nagyon kellett sietnem, hogy leérjek. Így is késtem 15 percet, de Kríss szokás szerint elindult felém, szóval megoldottuk. Gödörben incidens történt, mivel Bálint vagy valamelyik ismerőse bebaszta az ajtót, ezért Feri közölte, hogy menjen. (Én kérésemre sem akarta engedélyezni, hogy maradjon, sőt egy csajnak sem engedett.)
Csabiékkal elmentünk Érd-alsóra, ahol üvegeztek. Nyilvánvaló, hogy én nem voltam benne. Úristen, ami ott ment... Lestem, hogy egyes csajok, hogy leadják magukat... Mindenki smárolt mindenkivel, amit Patrik és Csabi ki is használt. A végére már üveg nélkül ment és gyanítom, hogy ha házban lettünk volna, akkor egész szép kis orgia kerekedett volna ki.
Fent a stopi tető folytatódott egész. Mikor lenéztem, láttam, hogy a rendőrök éppen állnak be az alsó szintre, ezért beriasztottam a többieket. Vicces helyzet volt, mert mindenki beállt a kis ház mögé és vártunk egy kicsit. Az egyik gyerek megnézte, hogy tényleg ott vannak-e, de mire leért, addigra nem voltak ott. Persze én voltam a faszszopó, de lényegtelen.
Váróban a gyerek által oltva voltunk kérdésekkel mi hárman (Bálint és Kristóf)... Patrik elég szépen visszaszólta. A csávónak furcsa érzés lehetett rockerek társaságában lenni, de nem volt feltűnő, hogy ő hallgat csak gépiszart. Röhögtem...
Megvártam velük a vonatot és elindultam haza. A gödörtől nem messze elkapott egy részeg srác, hogy gyönyörű vagyok és legyek a barátnője. A nememre puszit akart, de mikor elküldtem, elkapott és lesmárolt. Fúj basszátok meg, legalja, ellöktem és rohantam haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése