2011. november 13., vasárnap

Hadd gratuláljak!

Pénteki nap csak egy indokom volt, hogy lemenjek. Lehetséges, hogy a többit is számba vehetném, de nem tartom őket lényegesen fontos ambíciónak, viszont ezt megszívtam. Az az egy ember egyáltalán nem volt lent, a zenekar meg már olvasott könyv volt számomra, így végiguntam, köhögtem és szenvedtem az estét fehér, hosszú kabátban :D. Kicsit se néztek ki, de gyerekek HIDEG volt... (Mondom én, aki szoknyában ment le...)

Azt hittem be volt baszva az énekes, de később kiderült, hogy ő egy humorista...
Ez maradt meg: "A Rock 'n Roll olyan, mint a sakk. Hátul vannak a királyok és elől meg a parasztok." (Y) :)

Haza is mentem és olyan fél 12 órakor már otthon is voltam. Ettem és bedőltem az ágyba gépezni... A gépem kipurcant én meg orrfújástól szenvedne próbáltam aludni.

Másnap 10 órakor keltem, mivel Denied!-ra valahogy el kell jutni. Apámmal elmentünk vásárolni és kaptam tőle 1700 forintot. Pappkának írtam sms-t és vártam a fejleményeket, majd kiírta a falamra, hogy metróval is fogunk közlekedni... ergo nincs elég pénzem rá :D.
Sikerült találnom egy embert az ismerőseim közül, akinek van Budapest bérlete szerencsére, ezért le is sétáltam hozzá. Nagyon örültem, sokat takarítottam meg vele :).
Majd visszarohanva haza, kivasaltam a hajam és elkészültem teljesen.
3 óra volt, ezért lesétáltam a Gödörbe, mert Fanni azt mondta már itt lesz... Hát nem volt! xD
Beszélgettem Niki egyik barátjával, majd óra 36kor szépen kényelmesen kisétáltam felsőre.
(Alsóról ment a vonat 36 perckor!! xD)
Fannival néhány perc múlva találkoztam, miközben rohant a pénztárhoz... A legközelebbi vonatunk 4 óra 16-kor jött. Végigbeszélgettük és reménykedtünk, hogy Pappkáék nem mennek tovább.

Megtaláltuk egymást és onnantól kezdve katasztrofálisan hülyék lettünk.
Meg lett az a bizonyos kocsma, de nem engedtek be minket, mert csak fél 7kor van kezdés... Visszamentünk keresni egy másik kocsmát, amikor Fanni közölte, hogy előbb látott egyet... Visszamentünk és rájöttünk, hogy arra gondolt ahonnan indultunk xDD.
Pár percre rá Mátéék megérkeztek a benzinkúthoz, ahol már vagy négyszer elmentünk.
A Josefina előtt 50 percet fagyoskodtunk, hogy beengedjenek... Szép volt :).
A koncert fantasztikus volt, legközelebb is jövök. Kurva jók voltak :D. A Manson számok (Sweet Dreams és az Armageddon) különösen tetszettek. Bálintnak elszakadt az egyik húrja, így próbálták megoldani a fiúk XD. Amikor Feri magyarázott, akkor a 30 percnél és a mértékegységesnél sikítottam, üvöltöttem és minden bajom volt, de ez kellett!! :D DENIED!!! ;)

Hazafelé a vonaton elkaptunk egy részeg csávót, aki idegileg ébren tartott minket. Én igen jól szórakoztam. :))) "Hadd gratuláljak! Ekkora pöccsel, mint te nem találkoztam!" /Pappka/
Körülbelül negyed egyre itthon voltam. ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése