2011. november 17., csütörtök

Sziporkázok, nem látszik?

Elmélkedem. A héten több dologra is rájöttem és ez nincs sziporkázó hatással rám.
Darlin az orrom alá dörgölte, hogy mindent szarul közelitek meg. Igazából felfogtam, de most kezdtem el rajta merengeni...
Már csak kurvára ez hiányzott... Ezt tudtam! Mostanában próbálom nem túlreagálni a dolgokat, úgyhogy ezt szerintem felfoghatjuk egy lépésnek.
Ha most hirtelen elkezdenék mindent magamba fojtani, akkor megőrülnék, porig süllyednék.
Természetesen változtatni akarok(, még ha te kedvedért is), de nem ilyen áron ;).

Tegnapelőtt igen felbasztam magam rajta... nem amiket mondott, hanem ahogyan.
-

A napom zsír volt... Takarítottam és főztem.
Nem hiszem, hogy jó háziasszony lenne belőlem, mert ritkán jön rám. ...Nem is annak készülök :D

Dávidot megkértem, hogy járjon el velem futni... kell aki motivál, mert amúgy első alkalom után úgy ahogy van leszarnám. (Igen emberek... minden évben rám jön és pár alkalom után el is hagyom xD)
Gödörbe nagyon nincs kedvem hétvégén lemenni. Ááá unom :"D.

A Denied! fellépne a születésnapomon. Ez nagyon király *_* B.Mátéék is jelezték, hogy tiszteletüket tennék a "színpadon". Ez mind király... de hogy oldom meg a helyet és még fontosabb a pénzügyi dolgokat az rejtély o.O. Valószínűleg húzódna egy pár hónapot az egész, de nagyon boldog vagyok :P.
Ha ez az egész márciusig tolódna, akkor lehetne a szabadban.... Na ezt még meglátjuk *_*) Sok emberre számítok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése