2011. november 6., vasárnap

Elegancia

Pénteki napon Katát rávettem, hogy Mátéékhoz jöjjön le ő is, hisz Pappka születésnapját ünnepeltük... nos Pappka nélkül.
Csabinak adtam 500 Ft-ot, mert nagyon sokszor voltam velük és mindig ők álltak mindent...
Most sem nagyon dobott rajtuk ez az összeg, de még sem éreztem magam ingyenélőnek. Szeretem a társaságukat és vonz az ökörségük. Szerintem már csak ez miatt is megéri velük találkozni.

Erikékkel piramisoztunk és olyan 25 körül elfogyott az egyik kannásunk. Van ez így :)
Még egy picit beszélgettem Feriékkel és Kata kérésére mentünk vissza Hidegfrontra. (Nagyon ajánlom ezt az együttest bárkinek és aki megteheti, hogy lejöjjön egy-két koncertjükre az TEGYE meg!.) Én személy szerint behúztam tőlük egy dobverőt, a barátnőm meg egy pengetővel lett gazdagabb.

Nem tudom, hogy csináltam, de amikor Kata elment, akkor még józanságról tanúskodtam... legalábbis részben. Utána megittam Erikék elől a kannást, meg azt a pár bort amire meghívtak a Rockyban a "haverok"  és teljesen elszálltam. Fél 5 körül már itthon voltam.

Amikor felmentem facebookra olyan délután fél kettő körül, akkor ért igazán a sokk. Ezt is csak véletlenül vettem észre, de talán jobb is lett volna, ha nem ér ez a ciklon, ugyanis Darlinnak szépen megfogalmazottan(!!) kiolvashatóan(!!) (később kiderült, hogy baszkodtam a billentyűket a megírásnál) megírtam az érzéseimet, amit jobb lett volna, ha soha az életembe nem közlök vele. Bár meg volt az a sanda gyanúm, hogy levágta szavak nélkül is már régen, de ezt azért még sem kellett volna. Amikor megfejtettem (nehézkes volt ugyanis ez és vicces, hogy én írtam...) nyögni-nyelni nem tudtam. Katától elkértem a képeket msnen és dermedten lenyomtam a laptopot, majd bealudtam.

6 körül keltem és készültem a gödörbe, ezt szerintem már elég jól művelem...
Anyutól megkérdeztem, hogy elkölthetem-e a másik 500 forintot, majd örömömre el is indultam. Találkoztam ott Mátéékal és Bor Mátéval eléggé jól elbeszélgettünk magánéleti témában. Bírom a gyereket :)).
--

Öcsém, javítva a szokásain egy köpőcsővel basztatott. Ezt most elnéztem neki, de Ferivel rendezem le a következő ilyen gyerekes kis dolgait. Nem zavar, ha Krisztával lejárkálnak, tényleg nem szólok bele, de tudjuk már, hogy mi a rend.
Küldtem egy levelet Krisztának, de természetesen az öcsémmel is közölni fogom.
Publikálom a levelet:
Cső. Szeretném, ha te is és a drágalátos öcsém is tisztában lennétek azzal, hogy ha legközelebb köpőcsövezésen lesz kapva, akkor a kedves kis kidobónk úgy ahogy van kibassza egy-két pofon társaságában...
Remélem szeretnétek ezt a dolgot megúszni, de ha úgy döntötök, hogy egyszer-kétszer mégiscsak lenéznétek, akkor nem ajánlatos dolog ez a gyerekesen csekély emberi dolog.
Köszönöm és Feri (a kidobó) is.

Babsz... tudom, hogy olvasod ezt a posztot és közlöm veled, hogy kurva jó dolog tényleg ez a szemétkedjünk egymással, de sokra nem mész vele, mert leszarom. Tőlem ezeket nem kapod meg, én azért embernek gondoltalak. Ha unatkoztok mással és lehetőleg máshogyan... Bár, ha nektek ez megfelel, akkor hajrá... nem vagyok örömrontó :).
Ha az öcsémnél nem tudsz olyan hatással lenni, hogy ne köpőcsővezzen nem az ő helyén, akkor what the problem? Szép páros lesztek :). Remélem 10 év múlva nem így fogja lereagálni a problémáit, bár erősen érzem, hogy a bácsikánkat követve ő is börtöntöltelék lesz :))).
--

A gödörben nem ittam sokat, nem is kellene innom úgy gondolom. A nő úgy szép, ha titokzatos, eszes és ördögi ;).

Csabával lementünk ketten a Tesco-ba. Közölte velem, hogy bejövök neki, mint nő, ami jó volt, mert szerintem nem egy rossz pasi... de viszont részben rossz, mert most nem vagyok nyitott így a dolgokra. Van, hogy néha-néha kinézek egy-két gothos srácot, hogy "húaztakurva", de Darlin-t egy sem múlja felül. Sokan ezért hülyének néznek, de csak én látom a leghelyesebbnek őt?!
Vettünk Hubertus-t és visszafelé egy elcsórt tescós kocsiban tolt vissza. Nagyon tetszett :).

Egy gyerek pontozta az embereket, ahogy az ajtót kinyitják. Nos erről, akkor értesültem amikor kimentem a Rockyból és közölték velem, hogy ez a női elegancia és csillagos ötöst kaptam. Vicces, de nagyon sokat dobott ez a hülyeség rajtam.
Sose figyeltem, hogy nyitom ki az ajtókat, de kedveltem, hogy van bennem báj.

Eriket fél négykor a földről alig tudtam összekaparni, csoda, hogy elérték a vonatot. Hazaértem és háromnegyed hétkor is posztolgatok. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése