2011. november 30., szerda

Valószínű

Tegnap itt volt a gyermekjólétis... Fasza az egész.
Azt mondta, hogy kommunikatív vagyok és tehetséges. Megnézte az egyik rajzomat (szekrényemen volt) és elolvasta az egyik versemet (Homok és Órá-t)... Mondta, hogy küldhetnék be újságoknak és pályázatokra. Ha megnyerek egyet-kettőt kiadnák... Úgy gondolom sokan nem érnék el velük.
Szerinte az lenne a legjobb, ha kollégiumba mennék. (Zsír... -.-.)
Nem kötelezett rá, hogy vállaljam a heti 1 alkalmas találkozást, így nem is kértem.
Amikor elment a jólétis, Darlin visszaírt arra a levelemre, amit írtam neki hajnalban... Úgy vettem ki, hogy amúgy kurvára nem válaszolna, ha nem lett volna nekem nehéz leírni, de mindegy...

Tételeket dolgozok ki folyamatosan, valószínű, hogy osztályt ismétlek, de legalább ne menjen kárba ez az évem
Készülök a német érettségire és nyelvvizsgára :).
  • Anyu nem változtat a hozzáállásán és ez is negatív energiával tölt el.
  • Jövőhéten Con és a ruhámat nem tudom hol kezdjem el. Stresszelek.
  • Holnapi nap érdekesnek bizonyul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése