2011. november 24., csütörtök

Kommunikáció

Elkezdtem kidolgozni a tételeimet.
Szerintem az egész vizsgában ez a legnehezebb része és ez szar... a többi sima ügy.
A matekot átírtam ma Tsubaki füzetéből. Egészen érthető ez így most már.
Kis-érettségin odateszem magam, nem engedek az ötösből és ha osztályt kell ismételnem, akkor állok elébe. Én bizonyítottam. Nem vagyok hülye és ezt kihasználom.

Zsóka néni fülébe jutott, hogy rosszul voltam kedden a művelődési házban. Úgy emlékszem nem adtam a világ tudtára, hogy mérhetetlenül csekély hangulatingadozásom fénykorát éli, ezért meglepett a hátam mögötti információközlés. Természetesen úgy éreztem, mint egy drogos, akit kérdőre vonnak. Nem, ez nem tudható be semmiféle szernek. Egyszerűen a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy jó lenne a környezetemben, és ezek rossz hatással vannak a hangulatomra, valamint az egészségemre.

Eléggé felidegesítenek mostanában a fordulatok... Igazából ezt a fajta érzelmi kirohanást, az indokot és valamint azt, hogy nem nagyon kellene az ilyesmivel törődnöm, azt eléggé abszurdul fogom fel. Tudatosan állítom magam, hogy nem normálisak ezek az érzelmek, sem a gondolatok... de akkor mi a faszom ez?! Lényegében győz a belsőm ellen az agyam, szóval még nincs gond...

Én próbáltam a kutyát menteni, de Darlinnál az már rég megdöglött! Szakításunk óta mindig én írtam rá, mindig én mentem oda hozzá beszélni, MINDIG! Többet nem teszem... ha eddig sem hiányzott neki a társaságom, akkor mit hiszem, hogy máskor fog??... Pedig néha nagyon nagy kényszert érzek, hogy odamenjek hozzá.
Ő lenéz és ezt most már a tudtomra is adta. Próbálom figyelmen kívül hagyni a jelenlétét, de ez nem megy könnyen. Ráadásul sok dolog miatt is idegeskedem... Ismétlem: nem normálisak ezek az érzelmek. Nincs közöm. Ennyi! De pfú -.-. hagyjuk.

Péntekre Kristóf áthívott vízipipázni. Vicces lesz, mert ritkán fordultam meg Budafokon és az sem biztos, hogy megtaláljuk egymást. Hejj. Szóval pénteken mellesleg SZÍVUNK és mutat valami játékot, amit eszkábált Kalapács és Pokolgép képből... Mindegy, hülye leszek hozzá, de van ilyen is.
Nagyon irigylem, hogy szalagavatója lesz :)).

Anyuval beszéltem és belement, hogy lemenjünk a Jajcicába bakancsot nézni. Kabátot is szeretnék, de ezt még meglátjuk. (Azt a fehéret nagyon nem szeretem!!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése