2011. november 1., kedd

Halloween

A halloweenünk hol is lehetett máshol, mint hogy a gödörben. Itthon felpakoltam magamra a sminket és ütősen (ahogy szoktam) felöltözve elindultam. Kíváncsi voltam, hogy mit szólnak a gödrösök a sminkemhez. Vörös híján a folyó vért is feketével raktam fel.
Amikor beléptem a helyünkre, minden szem rám szegeződött. Dámának éreztem magam, tudtam, hogy nem nézek ki szarul, legalábbis én így éreztem... szóval leszartam.
Egyedül én fogtam fel a társaságunkból, hogy halloween van.
Én vámpír vagyok ;).

Gödörben hátul a koncerthelységben is felfogták a lényegét az egésznek, ők is elég extrémen öltöztek fel és a sminkjük is ütős volt. Megkérdezték, hogy vámpírfogat honnan szereztem, de lestek, amikor közöltem, hogy ez a saját fogam. Összesítve megint ment az önbizalmam. Meséltem nekik a conjaimról és a stílusomról. Tetszett nekem az egész.
Reni aládedikáltatta a kezét mindenkivel a szemcerkámmal. Vicces volt, főleg, hogy Tibit még részeg mivoltában sem tudtam kisminkelni.



Gödörben felvettem egy kalapot és Heni lefényképezett.

Ügyes kis Álca ;).












Vámpírságomat csak időlegesen tudom elhagyni.











Valakinek a vérét veszem.










Gödör zárt 9 órafele és mi elindultunk. Nekem tisztára olyan hangulatom volt, mintha péntek vagy szombat lenne. Tibit szinte hurcolni kellett, egyenesen nem nagyon tudott menni.
Amikor átmentünk a vasútnál beszólt nekünk egy nagyobb csoport, hogy takarodjunk onnan. Mi visszaüvöltöttünk, de mentünk tovább. A kalauz valamit mondhatott, mert Tibi visszafutott és elkezdte "kurva anyázni" és többször is nekirohant a léceknek.
A csoport azt hihette, hogy nekik szólt, ezért utánunk jöttek és Tibinek lebaszva egyet a földre küldték, Renit meg a cigány(!!) nő megfenyegette, hogy megszurkálja. What the fuck? Ott volt a kés a kezében(!!).
Mindegy, mert utána elmentek, de egy ideig nem tudtak lenyugodni az események.
A halloweenünk katasztrofális volt, legalábbis ez a része. Össze-vissza kóricáltunk, majd felsőn kötöttünk ki.
Egy csaj az állomáson odajött hozzám, hogy a barátja azt mondta, hogy ronda vagyok. Ez 11 órakor volt gyerekek. (Y) Fogtam magam, elköszöntem és húztam haza.

Fejembe szállhatott a pálinka, mert hazaérve hülyeségeket írogattam fészen... Vagyis nem hülyeségeket, de jobb lett volna, ha kussban maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése