2011. november 28., hétfő

Nem élte meg a tizenhetet

Úgy jöttem haza, hogy könnyekkel küszködtem. Nagyon nehezen bírom a mostani dolgokat... Alig vártam, hogy itthon legyek, semmihez nem volt energiám.

Itthon az fogadott, hogy anyu és apu összebeszélve, szarként kezelve bánt velem is és a testvéreimmel is. Azt hittem menten összeomlok. Aputól kértem pénzt, de nem adott és még jobban kiborultam. Felmentem a szobámba egy késsel, amit észrevettek és elvettek tőlem, majd kimentek.

"Undorítóak vagyok!" /Ezt anyu nekem, amikor felmentem elkérni a garázs kulcsát/
"Trágya az élete neked is és neki is!" /Anyám öcsémnek mondta ebben a másodpercben, engem is belekeverve.../

Itt fekszem az ágyban és olyan, mintha kiszednék a helyéről a mellkasomat.

Miért van az, amikor szükségem van a szüleimre, akkor kiderül, hogy CSAK magam vagyok?!

Soha többet nem bízok bennük... Elég az ilyen emberekből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése