2011. november 9., szerda

Házirend kell ide!

Tegnap földrajzon nagyon nem tudtam koncentrálni... Írtam egy pár versféleséget... Egyiket leírom... a többi a kémiafüzetem hátuljában van. Azért csak most, mert tegnap posztolgatás közben haldokoltam és elfelejtettem kiírni :)).
A versek megírásánál amortizáló feszültség uralkodott nálam, szóval hasonló lett, mint a többi, amit eddig írtam....

Csak szavak voltak felhőkkel!

Miért hittem, hogy nem fog esni?
Kellett élnem a mérgekkel,
Hogy nem fog mindent elmosni....

/Ansen/
--

Mai nap kész idegeskedés volt a részemről... Végig stresszeltem az egészet, hogy úristen szünetekben megfogok halni.

Darlint egyik szünetbe elkaptam és nem tudtam megállni, hogy ne öleljem meg. Tisztára gáz volt :/. Whá :$... de az illatától teljesen lerészegültem :$. Úristen! Ez már a legalja ://.






Egyik szünetbe amikor mentem be órára, Zsóka néni(!!) elkapott és beírt nekem egy osztályfőnökit.. (HÁZIREND!!: Első csengőre már bent kell lenni, nincs kóricálás...
Fasza (Y))

Matekom százas, hogy egyes lesz, de nem tud érdekelni. Darlintól kértem füzetet, mert engem szemmel tart felszerelés ügyben... az enyémet kiszelektáltam a táskámból gondolom. (Azért nem mindegy a súlymegosztás cőh >_<) Irodalmon Juditka nénike(!!) mondta, hogy ha akarunk csinálhatnánk tükörfordítást és műfordítást is Goethe verséből. Végre egy olyan, ami érdekel is *_* Ha kész lesz, akkor természetesen publikálom :)).
Úgy gondolom, hogy nekem a kis-érettségi jól fog sikerülni, ezért hidegen hagynak a jegyeim...

Egyik szünetben elkaptam Darlinnak egy véletlen pillantását. Végigmért... ... ... Próbáltam eskü figyelmen kívül hagyni, de tökre szarul érzem magam. Most jött rá arra, hogy "Vajon végig be volt baszva amíg velem járt?" Úristen. :'(

Amikor elköszöntem akkor is fura volt. :/

(Iszonyat jól esik, hogy olvasol... de néha viszont bárki másnak előbb kikiabálnám egy-két ilyen dolgomat, mint neked... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése