2011. november 4., péntek

Iszunk?


Idáig pakoltam a szobámat és most már eléggé emberien néz ki. Nagyon-nagyon változtatnom kellene a dolgaimon, mert nem tetszik a mostani életmódom. Egy ideje már elakartam kezdeni, de teljesen toppon voltam.
Több órája nyomom a zenéimet és már vagy századjára hallom: "Én nem vagyok olyan srác lálálá" !!

Bassza szájba magát a retek macskám!! :D.
Furcsán nézem, hogy mikor lett kihajtva az ajtó...
Nem láttam itt a problémát, ezért írok tovább... erre valami a balszélső sarokban hihetetlen gyorsasággal felveti magát a polcomra. Sokkoltam, mint az állat, hisz előző héten néztem végig a Paranorlmalt. Macskámmal szembekerültem és éles szemjátékkal követve kirohant a szobámból.
Hozzátenném, hogy természetesen imádom a sötétséget, világomnak tekintem bármennyire is félelmetesnek vélik egyesek, de emberek világos van most a szobámban!! :D Rák enné meg <3 elképesztő, hogy mekkora adrenalin növekedésem lett, megörülök >_<.

Háromnegyed 5 van.... Kríss már biztosan mélyen alszik :$... Whááá Hülye vagyok!! :DDD

Kipakoltam az asztalomra a festékeket. 2 doboz fekete és 1 szőkés fehér. >_<











Tökre jó a kedvem reggel óta... Diadalmenetesen fogok gödrözni menni, persze csak akkor, ha a kávéval is feltudok kelni. >_< Ferike és Máté is közölte, hogy holnap ivászat lesz, de kevéskét leszek csak velük, mivel Katának megígértem a Hidegfrontot :).
---

Mivel most fülig ér a szám kifejtenék egy-két dolgot, ami bassza a fejemet. Nem, ezzel teljes mértékben nem tudom magam leamortizálni, hisz már túl vagyok rajta. Jobb, ha tisztán és rendben tartom a gondolataimat, mert a végén tényleg bezárnak... kellemetlen lenne...
Eljutott hozzám pár megjegyzés a drágalátos exbarátnémtól:

1. "Füves dünnyög. Direkt halkan, hogy ne halljam, de szerintem most rólad (Gergő)." - Valami ilyesmi nemde? :)
Reakcióm: Annyira nincs életem, olyan kevés problémám van és olyan lényegretörően fontos emberek vagytok, hogy RÓLATOK dünnyögök. Igen! Ez pontosan így van szívem :)).
A valóság: Lehet, hogy teszek egy-kettő megjegyzést, de azt neked is elküldtem üzenetbe. Semmi új. Pont ekkor nem ti voltatok a téma... sajnálom, ha csalódást okoztam :)

2. "Reni még nem jött nekem, szerintem még nem tudják..." - Hasonló
Reakcióm: Pontosan. Vigyázz, mert aztán belőlem kitelik, hogy ellened fordítsak mindenkit, megalázzalak... sőt... RETTEGJ, mert egyáltalán nem vagytok biztonságban!!!.
Valóság: Hülye lány :D. Amit mondtam, közöltem veled, azt neked mondtam. Természetesen sokan tudják a üzenet-merényletemet ellened, de ha észrevetted volna senki NEM pártolgatott... Nem fordítottam ellened senkit és azt hiszem tök emberien viselkedem :).

Hozzáfűzném:
Ha rosszat akarnék neked nem ilyen alja-dolgokhoz folyamodnék.
Sok mindent tudok rólad és, ha akartam volna régen felhasználhattam volna. Iszonyatosan szarul esett, hogy kinézed belőlem ezeket... valószínűleg nem nagyon akartál kiismerni, pedig időd lett volna rá. Lehet, hogy új, de nem vagyok Kitt :)).
Öcsémet évek alatt többször fenyegettem hülyeségekkel, de egyiket sem váltottam be. Talán ezért is nem vesz komolyan...
Szerintem neked idegeségemben sem mondtam semmi elrettentőt, hisz mindig értelmesen reagáltam le a megjegyzéseidet.
Nem utállak, sőt most már nem is haragszom rád. Akkoriban sem haragudtam igazán, csak csalódott voltam. Szememben semleges ember vagy, akiről nem akarom, hogy legyen bármi véleményem is. Ez persze lehetetlen, hisz most is posztoltalak, de hidd el a szándék megvan :).
Viszont. Mai napig visszahallom a gúnyos megszólalásaidat. Olyanoknak mondod, akikben talán meg sem bízol vagy nem tudom drága, de ez nem jó így :). Persze nem érdekelnek túlzottan hisz tudom, hogy mindenki magából indul ki ahogy azt már többször megjegyeztem a blogomban. Ezt nehogy félreértsd, mert ez nem negatív, lealacsonyító megjegyzés, csak a sokkoló valóság. Én naiv vagyok, hisz azt hiszem, hogy minden embernek tiszták a szándékai...
Önzőnek tartalak, de ezt már mondtam neked egy párszor. Azt hiszed rajtad kívül nem nagyon létezik más, várod, hogy ki mikor nyal be. Ha nem köszönnek, akkor te sem köszönsz, ha az idézőleges barátnőd véletlenül nem ül hozzád, akkor egyedül ülsz!
Szeretném ezúton közölni veled: Nem gyújtom rád a házat és kibaszottul nem kell undorodva rám gondolnod, hisz amikor kellett OTT voltam. De kit érdekel?!
Senkinek nem célom az életét megkeseríteni és nem kell számolnod, hogy hány embert üldöztél el az iskolából... legalábbis engem nem kell számolnod :). Itt vagyok, kerülöm a társaságod és akármennyire is elképesztő dolognak számít... nélküled is jól megvagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése