2011. október 20., csütörtök

Felbasztam magam

Felbasztam magam pockon. Attól még, hogy ő csinálta a Borgödör csoportot,már nekem nyalnom kell neki és szabályozni muszáj a mondanivalóm... Na akkor ezt neki .|.. basszátok meg!
Már azon is felbasztam magam, hogy Misának admin jogot adott... Mindegy... Visszafogottan közöltem vele a csoportfalon és KILÉPTEM a picsába. Velem ne szórakozzon :D

Fészen a falamra ez került ki a jóvoltamból:
"Szépen felbasztam magam... Temperamentumos személyiség vagyok az tény. Eddig sem hagytam és most sem fogom senkinek meghagyni azt az örömöt, hogy irányítson és alárendelő szerepet alakítson ki, amikor semmivel sem több nálam. Az én szememben biztosan nem :). Nem fogok senkinek se könyörögni faszságokért és alázkodni mások előtt. Büszke ember vagyok és ilyenkor csak ennyit tudok mondani, barátságosan, hogy "elmehetsz a bűnbánatos faszomba!! ;)" \../"

---
Suliban a tanulásomat azt meg kell hagyni, hogy volt már jobb is... Változatos vagyok... vagy 5 vagy 1 :D..
Nagyon zavar, hogy Kristóf hideg velem a suliban... néha úgy érzem, hogy hasonlóan undoródik tőlem, mint most nem nevezett egyénektől...
Szar :/...










Szombaton Kata születésnapját ünnepeljük a gödörben... Kíváncsi leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése