2011. október 20., csütörtök

Lezártam

Babsznak elmondtam a dolgokat...
{A következő beszélgetést publikálom, akinek nem tetszik ez van:/}


FACEBOOK(Én kezdem):

...Hogy nem sírtam veled együtt kedden? Khm... Köszönni lehetett volna...
Ha én nem köszönök bazdmeg, akkor te neked meg se fordul a fejedben...
Sznobozunk...
Tudod, hogy szart se tudok kémiából és elülsz...
Mindegy leszartam
Állandóan fejeket vágsz, ha valamit mondok... gondolom jól lenézel...
Jah és nem kéne mindent elfosni a pszichiáternek...

miért bazdmeg??? te nem tudsz kinyögni egy sziát???

Valamint parodizálni is vicces lehet ;)
Mindig én köszöntem neked
Mindig én ültem oda a tetves vonaton ahova te akarsz
Mikor ordítok utánatok, Gergő hátrafordul, de annyi nem, hogy szia vagy valami bazdmeg?

ki tartott pisztolyt a fejedhez???

Ma játszottam el utoljára, hogy kiabáltam felétek...
Milyen pisztolyról beszélsz?

h mellém kell ülnöd. ki kényszerített????

Ép ez, hogy senki... és téged ki kényszerített, hogy egyszer ne jöjjél oda te?
Tudod mit babsz? Megmondom a véleményem... Azthiszed, hogy te vagy és a többit leszarod. Elvárod, hogy behódoljanak neked és ha nem úgy van ahogy te akarod, akkor onnantól kezdve féreg az a valaki
Sznob vagy.

miért mennék, ha te sem jössz? ...

De én mindig mentem!!
Számold már meg :/

és ma mér mentél el mellettem csak úgy?

Hétfőn amikor köszönés nélkül (ordibálásomra sem) mentetek el mondtam, hogy kíváncsi vagyok a héten érdeklődsz-e felém, ha én nem megyek talpazni..
Hát nem...
Mondom ez a pszichiáter mindent visszafos...

nem fogok senki után kullogni

Akkor te mért várod el tőlem?
Ilyen nehéz odamenned egy barátnődhöz?
(Y)
(Y)
Mondom... Túl sokat képzelsz... Arcodon is látom, hogy lenézel
Nem kell kullognod utánam
Nem is kell, hogy a közelembe legyél, ha ez neked nagy fáradság :)
Eddig azthittem érdekel a mondanivalóm...
De tudod... megint csalódtam
És innentől kezdve leszarom a dolgokat...
Meg lehet ám engem vetni...
Nekem sokat jelentettél... Ott voltam, ha nehéz volt neked...
De ezt sztem úgy vetted, hogy behódoltam, mert amikor nekem kellett volna levoltam szarva... És igen :D nem követeltem meg... Csak jól esett volna...
Mindezek ellenére is naiv módjára fontosnak tartottalak
De látom annyit nem érek, hogy egyszer "odakullogj" hozzám
Sajnálom

kurva fontos lehettem. jelezted a szájhúzogatásaiddal....

Szted azt te mire kaptad? :) Grimasz és egyszer nem tudtál olyat mondani vmi fontos dologra, hogy nem gondolnád, hogy nem az én hibám... Tudod nem egyszer olvastam leveleket, hogy szépen lelettem oltva a részedről...
De mindegy... Ezt felettébb kétszínűségnek tartom igazság szerint...
Csak te tudhatod, hogy mire hogy reagálsz... Te tudhatod, hogy hibás vagy-e vagy nem... Én nem kérem, hogy magyarázd... Én tudom, hogy nem egyszer lenyeltem 1-2 dolgot. Magadban döntöd el az egészet, te érezheted, hogy hibás vagy-e, én amiket leírtam teljesen úgy gondolom...
De lezárom a dolgot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése