2011. október 3., hétfő

Azt hiszem ez lesz

Elhatározásra jutottam.
Ha egy nagyobb érzelmi sokk érne, persze attól vagy azoktól akik nekem a legfontosabbak, tövig megváltoztatnám a kinézetem. Így próbálnák menekülni magamtól (hisz csak én vagyok a hibás) és talán a hülyeségeimmel sem próbálkozok, ha így robbanok...

-Szőkére (inkább fehérnek mondhatóra) festeném a hajam, néhol fekete beütéssel.
-Levágnám rövidre a hajam.
-Piercinget rakatnák a szemöldökömbe... Tetoválást tuti nem vállalnék be.

Azt hiszem ezzel kicsit máshogyan, jobban túl tudnám élni a dolgokat. Elhagyom ezt a személyiségem, mert ha már úgyis leszartak, most mit dob ezen? Ezen gondolkoztam...

Körülbelül ekkora lenne a hajam, a formája, de a színe totál nem...:



Hülyeség tudom, hogy ilyenen gondolkozok... de nagyon félek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése