2011. október 22., szombat

Karkötő

Gödörbe késéssel tudtam csak lemenni, mivel itthon gondok adódtak a melegvízzel... A fűtés volt szar, vagy csak nálam nem jön sose?
Öcsémre, mint mindig most is számíthattam.
Gödörben valaki lenyúlta a  doboz cigimet, de másoktól is eltűntek dolgok... WTF??!!
Polgárőrök igazoltattak minket miközben iszogattunk a gödör mellett és volt pofám behívni őket a koncertre, amire végül nem jöttek. :D
Az együttes aládedikálta a tőlük kapott dobverőmet és a mellem fölötti részt is.
Eriktől kaptam egy sálat, ami végül egész nap rajtam volt. Tökre tetszik.
Észrevettem, hogy neki intenzíven bejövök, mint nő. Eléggé óvatosan közeledik és ez vicces. Nem tudom... Én még mindig nem tudtam feldolgozni a hetedikét és ezért megpróbálom a távolságot tartani, hisz még mindig nagyon ragaszkodom Krísshez.
Amikor hazaértem észrevettem, hogy azt a karkötőt amit Kristóftól kaptam nem találom a csuklómon... Valószínűleg elszakadt és nem vettem észre :"(((... Nagyon ki vagyok miatta.... Sokat jelentett nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése