2011. október 15., szombat

Hiányzol!

Tegnap az egész napom azzal telt, hogy agyaltam... Egyáltalán nem tudtam tanulni, mert az agyam máshol járt. Féltem, hogy történelemből feleltetnek, hisz ez az a tantárgy amiből csak ötössel elégszem meg. Még sem ültem szünetekben fölötte, hanem kimentem a levegőre. Csak is oda.
Végül megúsztam a felelést és áldottabb a megérzőképességem. :)

Megvártam Patriciáékat, ugyanis nekem 5 ismétlem 5 órám volt. És nem baszom meg...

Mikor mentem a bagós társasághoz, észrevettem, hogy ott van Kristóf is. Annyira akartam vele beszélni és mondtam Patinak, hogy muszáj elmondanom neki, hogy hiányzik és iszonyat ürességet hagy most bennem a hiánya. Ott álltam mellette, de nem bírtam elhívni. Olyan egy fasz vagyok. Néztem és nem tudtam elhinni, hogy vége, annyira hihetetlen a számomra. Nem is számítottam rá, hogy ilyen hamar vége lesz.
Elnyomta a csikkét és elindult befelé. Patinak a kezébe nyomtam az esernyőmet és rohantam utána. Mondtam a nevét, de nem hallotta. Majdnem utolértem és újra mondtam.
Megfordult és én abban a pillanatban szédelegni kezdtem, a pulzusom az eget verte.
Alig tudtam kimondani ezt az aprócska, de számomra eget rengető szavacskát...
Erre emlékszem:

Amit mondtam: Hiányzol!!
(Amit éreztem:) Megakartam ölelni, el akartam neki mondani, hogy mit érzek, azt akartam, hogy újra átkaroljon... Annyira leszobroztam amikor erre nem mondott semmit. Egyértelműen én nem.
Amit mondtam: De csak ennyi.
(Amit éreztem:) Dehogyis ennyi. Órákig beszéltem volna vele, elmentem volna vele valahova. Kihagytam volna a gödröt is érte. Soroltam volna, hogy mit érzek, elmondtam volna neki azt amit nehezen tudok kimondani bárkinek is. Már fordultam el, hogy menjek...

Ő: Jó van... és amúgy hogy vagy?

A válaszom:
Amit mondtam: Megvagyok... (Mosolyogtam)
(Amit éreztem:) Dehogyis vagyok jól... Nagyon is szarul vagyok. Folyton ő jár az eszembe. Sírhatnékom van, ha meglátom. De nem fog engem soha se így látni. Erős vagyok. Iszonyatos üres vagyok és fáj, hogy nincsen mellettem. Egy aprócska ölelésért ölni tudnék, hogy megfogja a kezem mindenemet odaadnám, hogy megcsókoljon bármit megtennék.

Persze csinálhattam volna másképp is... De én nem vagyok most nem nevezem nevének... Nem támadtam le, nem erőszakoskodtam... csak közöltem vele egy a szót, ami kurvasok érzést foglal magában még ha nem is annyit, mint az a másik amit nem mondtam ki.

Amikor kiértem a kapun, akkor nagyon bántam, hogy nem öleltem meg... Legalább barátként belefért volna...
Itthon láttam,hogy idézett egy dalszövegből. Tudom melyik az. Ezt egyszer nekem is elküldte MSNen, hogy szerinte a reflén tök fless.... Emlékszem rá..


---

Hazaértem és bealudtam bő 2 órára. Amikor keltem akkor gyorsan smink, haj stb és rohantam ki a kapun. Dávid és G.Kristóf jött szembe. WTF??!! Nem voltam lent a gödörben ezért elindultak hozzám. Legalább társasággal értem le :D.
Vett a Dávid bort és ittunk. Petiék táncokat mutattak és ilyen testbeszéd-féle hülyeséggel szórakoztak. A nap csalódása, hogy senkinél nem volt dienás vagy milyen cukor :D.
2 db fejfájás csillapítót bevettem a borral együtt és ezt hozzáteszem, hogy tökre fless volt :D.
1 liter bort és körülbelül ugyanennyi házmestert is megittam Eriknek köszönhetően. Eriket bevitték a rendőrök azért késett ennyit a gödörből... Ekkora peches faszit basszus :D.
Egyfolytában Kristófról hadováltam nekik, amit hanyagolhattam volna, de már elég piás voltam...
Countryra ott elkezdtünk ropni és megtáncoltattam Együdöt és G.Kristófot is. Majd egy megfelelő számnál POGOzni kezdtünk.
A koncert után kaptam 2 dobverőt és az énekes meghívott 1 Unicumra, valamint adott egy szivart. Közölte, hogy tetszett neki a pogo és a táncom.
Gödör után átmentünk a Rockiba és igényesen bealudtam a fotelban.Körülbelül 4 órát aludtam, utána kikísértem az állomásra G.Kristófot, ahol 50 percet fagyoskodtunk és hallgattunk egy nőt, miközben mazsolázik. Hú... A nap fénypontja, hogy lenyúltam egy gyújtót csak nem tudom kitől :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése