2011. október 29., szombat

Foszlányok

Gödörben gyakran hívnak italra és sokszor van, hogy táncolni is felkérnek.
Ma sem volt másképp. Élvezem, hogy feltűntek a színen bizonyos rajongóim és hódolóim... persze kerülöm a társaságukat. Gyakran húzom a fejüket, de persze nem tudhatják, hogy semmit sem érhetnek el. Ilyenkor önbizalmam van. Makacs vagyok és bár nem találom csúnyának a legtöbbjét, nem tudok most női szemszögből nézni és gondolni sem rájuk.
HaveROCK és kész \../
Mondjuk amikor lepukkant, 30 éves faszik jönnek oda, eléggé lesorvasszák az idegeimet.
Gondolkodtam ezeken a dolgokon és arra az elhatározásra jutottam, hogy beadom az apácát és nem létesítek semmiféle kapcsolatot egy jó ideig senkivel sem.
Nem vagyok szép. Ezt bárki megmondhatja, így nem gyötör meg senkit sem túlzottan, hogy engem nem kaphat meg. A legfontosabb pedig az, hogy én nem tudok most ebben az érzelmi "hülyeségemből" azonnal felébredni és mindent elfelejteni.

Gödörben Erik 3 dobverőt szerzett nekem különböző együttesektől. Nagyon tettszett ez nekem és ezekhez még a punk pogóban sem vettem részt... (A punk pogót már nem bírtam. Ez már túl durva volt a számomra.)

Aggódom egy barátnőmért... de nem fejtem ki.

Most így hazaérkezve a gödörből, elmerengtem egy-két dolgon.
-Bárkik is vagyunk és bárhol is élünk, akkor is mi mindannyian emberek vagyunk. Ez lehet akár negatív hangvételű is, de a lényeg mégis az, hogy ki hogyan fogja fel.

-Utálok olyan emberrel vitatkozni, akinek az a célpont, hogy ráerőltesse a másik emberre a saját igazát. Szerintem nem erről szól az egész.
Szeretek vitatkozni, hisz véremben érzem.
"Imádom szívni magamba a tudást." Ezt lehet, hogy sokan nem értik, de ilyen viták alkalmával érdekes meglátásokat tudhatunk meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése